linnnorrbom

Alla inlägg den 22 januari 2014

Av Linn - 22 januari 2014 21:34

Hej!
Idag har jag varit hos Emma och lekt med henne och Elias. Hon hade bakat en super god kladdkaka som vi mumsade på medans vi satt och surra massa skit. Vi har pratat mycket bebisprat idag, det är skönt att prata av sig lite! Elias är ju bara för söt, han kan gå nu. Tiden går så fort, nästan för fort!

På eftermiddagen var det dags för mig att hämta Tindra på skolan, sen Fredrik på jobbet. Efter vi ätit middag så åkte jag och köpte en spjälsäng med tillbehör. Kunde inte hålla mig när jag kom hem så jag satt ihop och fixade så fint i den! Dock utan sängkläder, det tänkte jag köpa på fredag. Vet inte riktigt vad jag vill ha för sängkläder än... det är ju en liten flicka vi väntar på så jag vill ju ha lite "prinsessigt" i sängen. Jag har nu satt upp den i Tindras rum, men sängen ska flyttas in till vårt sovrum så fort vi flyttat ut datorn och lite andra grejer därifrån och då åker sänghimlen upp också! Åh vad jag längtar tills jag får fixa och dona i sovrummet med alla grejer.


Lilla Elias idag, helt omöjlig att få på bild?

Av Linn - 22 januari 2014 11:18

Hej.

det var väldigt längesedan jag skrev blogg. Jag har haft denna blogg sedan 2010 men har nu valt att ta bort alla gamla meningslösa inlägg. Nu är det dags att börja om på ny kula. Det är ju trots allt nytt år och med ett nytt år så kommer nya möjligheter! Klyschigt men sant.

Här tänkte jag i alla fall börja skriva av mig lite om vardagen, min lilla familj och allting där i mellan. Också kommer jag såklart att skriva om min graviditet och längtan efter mitt lilla knyte.

Så välkommen att läsa om allting som är mitt!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Linn heter jag, är 27 år och bor tillsammans med mannen i mitt liv, Fredrik och våra barn Freja, Albin och Simon.

I min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Mest vardagsprat och barnprat.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards