linnnorrbom

Direktlänk till inlägg 27 januari 2014

vi växer åt alla håll och kanter

Av Linn - 27 januari 2014 12:26

Hej!
Sitter just nu och kollar på desperate housewives, ska strax åka och jobba några timmar. Har nästan bara korta pass på jobbet just nu, känns ganska bra faktiskt. Då hinner jag inte stressa upp mig och anstränga mig så mycket för jag tror det kan vara en utav andedningarna till varför jag svimmat några gånger under graviditeten. Då jag bara svimmat när jag varit på jobbet. Jaja, nog om det.

Igår var vi på birsta en snabbis, jag köpte mig en ny BH och ett par mammaleggins. Jag plöjer igenom leggins som om de vore..ja jag vet inte. Alla leggins vill gå sönder i min närhet. Får hoppas att dessa håller ett tag. Jobbigt nu när kroppen ändras och allting blir större.. bröst, mage och rumpa.. halleluja! Nä men ordet jobbigt var väl att ta i. Det är inte speciellt jobbigt, det växer ju ett barn i mig, så vad hade man förväntat sig?! Jag är lyckligare än någonsin och att jag växer ur lite kläder varannan månad gör inte så mycket faktiskt. Och än så länge har jag bara gått upp två kilo :-)

Imorgon ska jag kanske träffa en gammal vän, tänkte vi skulle gå på birsta. Vi har en del att ta igen. Tänkte försöka hitta sängkläder till bebis också. Någon dag i veckan här så ska vi beställa barnvagnen vi kollat på ett tag, äntligen!

Klottrigt inlägg men hejdåååå!

Bebis växer och sparkar som aldrig förr, i love it <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 18 december 2017 07:54

I lördags fyllde lill prinsen 1 år. Ett helt år av kärlek. Några dagar innan sin 1 års dag lärde han sig gå också, så söt! Vad vi älskar dig Albin ...

Av Linn - 23 september 2017 21:40


Jag har en helt fantastisk bonus unge! Världens finaste och bästa Simon ...

Av Linn - 9 september 2017 00:07


Mina älskade barn, på riktigt!! Kan inte förstå att dessa två bott i min livmoder. Vill grina och skratta samtidigt. För alltid kommer mitt hjärta slå för er ...

Av Linn - 7 september 2017 06:45

Av Linn - 4 september 2017 07:28

Jag älskar min dotter. Hon är mitt första barn och kommer alltid att vara väldigt speciell. När hon föddes började livet på riktigt. Det var då jag lärde mig att älska villkorslöst, att jag skulle göra allt för denna lilla. Att jag skulle kämpa för a...

Presentation


Linn heter jag, är 27 år och bor tillsammans med mannen i mitt liv, Fredrik och våra barn Freja, Albin och Simon.

I min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Mest vardagsprat och barnprat.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards