linnnorrbom

Alla inlägg under april 2014

Av Linn - 27 april 2014 12:02

Lånade pappa och annes stuga över helgen. Har haft det super mysigt med min karl. Det var längesedan vi hittade på någonting bara vi två så det var på tiden så att säga. Vi har grillat, solat, spelat massa kort och bara myst. Är som nykär igen :')

Av Linn - 21 april 2014 19:47

37 dagar kvar till BF.
och nu är jag så fruktansvärt trött på att vara gravid. Kan vara för att jag börjat få ont nu. Jag ska inte klaga egentligen då jag mått oförskämt bra hela graviditeten och nu sista månaden så får jag väl ta lite krämpor. Vår fis har lagt sig med huvudet neråt och det känns verkligen på bäckenet.. duktig på att sparkas är hon också!

Men som jag längtar, vi längtar, hela familjen längtar efter dig. Du är redan så älskad <3

Av Linn - 11 april 2014 19:32

Nu har jag varit gravid i 233 dagar, det är alltså 47 dagar kvar, mer eller mindre. Åh vad vi längtar efter dig din lilla skrutt :*

Av Linn - 10 april 2014 20:30

Av Linn - 9 april 2014 11:14

Hejhopp!
Idag har jag för första gången sovit ut på jag vet inte hur länge, vaknade klockan 10. Kan bero på att min karl är ledig och sover brevid mig han också, då jag annars kliver upp samtidigt som han vid halv 7 tiden på vardagarna.

För nån vecka sedan försökte jag ta mig an fönsterputsning här hemma och jag kan säga att jag inte har någon aning om hur man gör.. det blev bara värre än innan. Jag verkligen hatar att putsa fönster. Så idag kommer det en städtant från nån städfirma hit och putsar alla våra fönster. Så vi för engångs skull kanske ser ut genom fönstren då solen ligger på. Hallelulja!

Och medans hon är här så åker vi och uträttar en massa ärenden. Ska bland annat åka till försäkringskassan och ansöka om föräldrapenning vilket jag inte gjort än. Och klockan 14 ska vi vara på sjukhuset för nån info om förlossning och smärtlindring och sånt som kan vara bra att veta.. vi får väl se om jag ändrar min åksik om epiduralbedövning. Tror inte jag kommer det men vi får väl la se.

Nu blir det en kopp kaffe innan vi åker. Tjingtjing

Av Linn - 8 april 2014 08:47

Idag har jag varit hemma i en hel vecka. Och jag är fortfarande inte rastlös än. Det har faktiskt varit skönt att vara hemma. Men jag har ju som sagt några veckor kvar att vara hemma, med bebis på insidan. Cirkus 7 veckor om allt går som planerat. Så ja, en vecka har gått och jag har ännu inte blivit rastlös.. lär ju bli det snart. Om inte annat så börjar jag få ont utav vår lilla rackare.. hon börjar bli stor nu så när hon sparkar så gör det riktigt ont. Och att hon sparkar endast på vänster sida heeeela tiden gör ju inte det hela bättre. Är säkert helt blåslagen på insidan :P känns som om hon håller på att grotta ner sig lite också, det liksom ilar och sticker nere i bäckenet och mina revben på vänster sida är nog snart av då hon trycker med fossingarna där heeela tiden. Nästa vecka ska jag till MVC och då får vi se om hon ligger som hon ska, för det är på tiden att hon fixerar sig nu. Åh det känns så nära nu. Snart är hon på utsidan och kommer göra hela min värld hel på riktigt!! Kommer bli så fantastiskt spännande och roligt. Påriktigt. Min dotter, åh min dotter. En människa som jag kommer älska och skydda så länge jag lever <3

Av Linn - 6 april 2014 19:45

Åh nu vill jag att de närmaste femtio dagarna ska gå fort. Jag både älskar och längtar sååå mycket efter dig <3

Av Linn - 4 april 2014 15:25

Idag hurreni så har jag varit en duktig tjockis. Herregud vad grejer jag fått gjort här hemma.. började min dag med att tvätta fyra maskiner tvätt samtidigt som jag städade balkongen, och vad fint det blev! Bäddade rent i sängarna, diskade.. sedan så förberedde jag middagen, köttfärsbiffar och potatis. Målade naglarna och slängde ihop en cheesecake! Nu var jag tvungen att sätta mig ner och slappna av då bebis tycker att det var dags att vila kroppen lite. Puuh! Lär ju somna gott ikväll, efter lite fredagsmys ;) jag hatar egentligen när folk skriver en roman om vad de gjort på dagarna men är man gravid i vecka 33 och med en mage stor som en melon som är i vägen hela tiden så får man faktiskt skryta lite.. ja! Det får man tamefan!!

Ha en bra fredag :)

Presentation


Linn heter jag, är 27 år och bor tillsammans med mannen i mitt liv, Fredrik och våra barn Freja, Albin och Simon.

I min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Mest vardagsprat och barnprat.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards