linnnorrbom

Alla inlägg den 24 juli 2014

Av Linn - 24 juli 2014 08:11

Ojojoj vilka härliga dagar vi haft senaste veckan, igår var det lite jobbig värme. Så fort man gick ut blev man helt kladdig och svetten bara rann haha!

Värmen är dock väldigt jobbig för Freja. Hon är slö, svettas och äter näst intill hela tiden. På kvällarna somnar hon inte förens hon fått skrika lungorna ur sig till och från i en-två timmar. Igår somnade hon efter att jag fått sitta och vagga och sjunga visor till henne. Jag kan typ 5 visor och tror jag sjöng de 5 stackars visorna tre tusen gånger.. tillslut började jag sjunga några takida låtar bara för att jag var så less på "imse vimse spindel" och "blinka lilla stjärna" Fredrik skratta åt mig när han hörde att jag sjung "curly sue" och "haven stay" hihi

Tindra har varit på fritids mån-tis-ons. Vi har henne där (om hon vill) 3 dagar i veckan nu i sommar då hon är hos oss, dom åker ju och badar och så när de är varmt och det är tydligen roligare att bada med kompisar än med mig ;) haha förstår henne. Då jag är badkrukan själv..

Dopet håller på att planeras för fulla muggar nu också. Har så mycket planer i lillhjärnan. Har dock inte pratat med kyrkan än då jag och fredrik inte var överens om vilken kyrka vi vill att hon ska döpas i. Men jag vann den "striden" så idag ska jag ringa till Alnö och boka in dag. Vill att Freja ska döpas i Alnö gamla kyrka då jag tycker den är jätte fin och liten också gifte sig pappa och Annelie i den för några år sedan.
Gästlistan är klar i alla fall. Tänkte ett litet dop med våra familjer och närmaste vänner. Men fy tusan.. 47 stycken slutade det på. Där sprack det "lilla" dopet. Nu nästa stora fråga är vad vi ska bjuda på efter cermonin.. mat eller fika?! Pannknack.

Idag ska jag uträtta lite ärenden sedan om vädret håller i sig så tror jag vi åker och badar någonstans.

Pössss

Presentation


Linn heter jag, är 27 år och bor tillsammans med mannen i mitt liv, Fredrik och våra barn Freja, Albin och Simon.

I min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Mest vardagsprat och barnprat.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards