linnnorrbom

Direktlänk till inlägg 28 juli 2014

måndag

Av Linn - 28 juli 2014 10:28

Hej!
Helgen har varit underbar. Jag älskar när Fredrik är ledig och vi kan umgås hela familjen utan några måsten. I lördags åkte Tindra hem till sin mamma för de skulle ha både dop och bröllop så vi åkte till indal, åt grillat och umgicks med Sten och Bella. Fredriks syster Lorena hade varit på ullared och köpt en massa fina kläder till Freja som vi fick i lördags också. Himla snällt! Hon skämmer bort både Tindra och Freja hela tiden :p

På kvällen efter att Freja somnat för natten så att vi oss på balkongen och myste med varandra, tog varsin öl och surrade en massa. Men det mysig gick över ganska fort då grannarna nedanför oss förde ett jävla liv pch vi hörde knappt vad vi sa till varandra efter ett tag så vi fortsatte lördagsmyset inne i soffan i stället.

Igår så åkte vi till min pappa och annes stuga över dagen, badade i poolen och solade. Så himla skönt. Till och med Freja fick ta sig ett dopp med pappsen sin. Hon njöt utav bara den. Jag vet att det finns en massa moralmorsor där ute som tycker det är fel att jag lät Freja bada då hon bara är strax under två månader gammal. Men det är vårt barn och vi bestämmer. Att hon badar i två minuter skadar inte. Sen låg hon i skuggan hela tiden, hon är ju inte gjord utav socker och smälter inte om hon är i solen någon minut. Hatar när folk kommenterar hur man "ska" göra med sina barn. Sköt era egna barn i stället för att försöka uppfostra och sköta om andras!

Idag vaknade vi vid 8 tiden och ska strax åka iväg och leta efter lite pynt till dopet. Har redan köpt hälften utav dekorationerna, men det är en del kvar som behövs. Har bestämmt maten och fikat i alla fall. Emma ska hjälpa mig med det mesta, vi ska ha en planerardag här framöver och kolla recept och så. Hon är fantastiskt vår Emma, är så himla glad att vi har henne och att hon ska bli Frejas gudmor. Skulle inte kunna tänka mig någon annan faktiskt!

Nä dags att dra iväg till birsta.

 
 
förspel

förspel

28 juli 2014 11:03

kram på dig Linn! Du skriver verkligen en jättebra blogg. En polare till mig länkade den via facebook för ett tag sedan och nu följer jag din blogg varje dag efter jobbet. Kan lixom inte låta bli :-) Du uttrycker dig på ett väldigt unikt sätt.

Fortsätt skriva! Kram <3

/Lina

http://förspel.se

Linn

28 juli 2014 11:04

Men så gullig du är! Kul att du tycker om den :-) Tack så himla mycket. Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 18 december 2017 07:54

I lördags fyllde lill prinsen 1 år. Ett helt år av kärlek. Några dagar innan sin 1 års dag lärde han sig gå också, så söt! Vad vi älskar dig Albin ...

Av Linn - 23 september 2017 21:40


Jag har en helt fantastisk bonus unge! Världens finaste och bästa Simon ...

Av Linn - 9 september 2017 00:07


Mina älskade barn, på riktigt!! Kan inte förstå att dessa två bott i min livmoder. Vill grina och skratta samtidigt. För alltid kommer mitt hjärta slå för er ...

Av Linn - 7 september 2017 06:45

Av Linn - 4 september 2017 07:28

Jag älskar min dotter. Hon är mitt första barn och kommer alltid att vara väldigt speciell. När hon föddes började livet på riktigt. Det var då jag lärde mig att älska villkorslöst, att jag skulle göra allt för denna lilla. Att jag skulle kämpa för a...

Presentation


Linn heter jag, är 27 år och bor tillsammans med mannen i mitt liv, Fredrik och våra barn Freja, Albin och Simon.

I min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Mest vardagsprat och barnprat.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards