linnnorrbom

Direktlänk till inlägg 23 augusti 2014

det som inte får hända

Av Linn - 23 augusti 2014 00:18

Ikväll har vi fått frågan om liv efter döden utav Tindra. Hon har varit väldigt ledsen ikväll då det slog henne att en person väldigt nära henne nyss gått bort. Tindra har funderingar på livet, hur allting är och hur allting bara kan sluta på ett ögonblick. Hon är rädd och ledsen. Fredrik bryter ihop så fort hon frågar om sådana saker.. det gör jag med men försöker ha lite mer is i magen än vad han har. Det värsta som finns är att tala om för sitt barn att någon nära är uppe och flyger ibland molnen med de andra änglarna.. Tindra hade en önskning ikväll och det var att hela familjen skulle kolla på film tillsammans och nu sover alla utom jag. Lilla gumman, det är för tidigt i hennes liv att förlora en man älskar <3

 
 
sex och samlevnad

sex och samlevnad

23 augusti 2014 01:24

kram på dig Linn! Du skriver verkligen en jättebra blogg. En polare till mig länkade den via facebook för ett tag sedan och nu följer jag din blogg varje dag efter jobbet. Kan lixom inte låta bli :-) Du uttrycker dig på ett väldigt unikt sätt.

Fortsätt skriva! Kram <3

/Lina

http://xn--frspel-wxa.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 18 december 2017 07:54

I lördags fyllde lill prinsen 1 år. Ett helt år av kärlek. Några dagar innan sin 1 års dag lärde han sig gå också, så söt! Vad vi älskar dig Albin ...

Av Linn - 23 september 2017 21:40


Jag har en helt fantastisk bonus unge! Världens finaste och bästa Simon ...

Av Linn - 9 september 2017 00:07


Mina älskade barn, på riktigt!! Kan inte förstå att dessa två bott i min livmoder. Vill grina och skratta samtidigt. För alltid kommer mitt hjärta slå för er ...

Av Linn - 7 september 2017 06:45

Av Linn - 4 september 2017 07:28

Jag älskar min dotter. Hon är mitt första barn och kommer alltid att vara väldigt speciell. När hon föddes började livet på riktigt. Det var då jag lärde mig att älska villkorslöst, att jag skulle göra allt för denna lilla. Att jag skulle kämpa för a...

Presentation


Linn heter jag, är 27 år och bor tillsammans med mannen i mitt liv, Fredrik och våra barn Freja, Albin och Simon.

I min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Mest vardagsprat och barnprat.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards