linnnorrbom

Alla inlägg den 10 oktober 2014

Av Linn - 10 oktober 2014 16:17

Så här ser det ut i vårt vardagsrum när Freja är vaken, grejer öööööverallt!!

Men gåstolen är suuuuper skojig. Idag kunde hon ta sig fram då hon stod på mattan. Måste köpa halkstrumpor åt henne så hon inte bara glider omkring på golvet

Idag kom moster Helin hit och gosade med Freja så jag passade på att tvätta, diska och duscha. Supermoster!!!

Innan moster kom så fick Freja hänga med ner i tvättis, det var skojigt.

Jag hinner inte göra så mycket på dagarna nu för jag tror det är tänder på G. Hon dreglar nå fruktansvärt, grinar nästan hela dagarna är endast nöjd då hon får bita på grejer. Idag är hon lite snorig och en skvätt feber har hon... Också vill hon inte somna själv utan ska bli buren tills hon somnar, och så fort man lägger i från sig henne så vaknar hon och grinar lite till. Så nu sitter jag med en sovandes bebbebus i famnen.

Presentation


Linn heter jag, är 27 år och bor tillsammans med mannen i mitt liv, Fredrik och våra barn Freja, Albin och Simon.

I min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Mest vardagsprat och barnprat.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards