linnnorrbom

Alla inlägg den 18 oktober 2014

Av Linn - 18 oktober 2014 18:36

Tindra har skrivit en önskelista till jul :D hon är så duktig på att skriva lillgumman <3

Det sistnämnda fick hon idag, en x-box med 59 spel, så nu har hon det hon gör! Det fick hon utav sin farfar i tidig julklapp. Som hon tjatat efter det ;)

Idag har vi varit ute nästan heeela dagen. Freja sover så bra ute i vagnen så det blev flera timmars sömn. Tindra och Liam har lekt av sig riktigt ordentligt :D

Freja busar med pappa, så blir det alltid nå tok! Bodyn på huvudet <3

Av Linn - 18 oktober 2014 09:48

I tosdags eftermiddagen fick vi äntligen åka hem i från sjukhuset. De vet inte riktigt varför Freja blev som hon blev då alla tester var bra, blodprov och EEG får vi reda på om 2 veckor ungefär och då ska vi tillbaka för en till koll. De trodde att hon kan ha varit så förstoppad att kroppen fick sig en chock. Med feber och frossa. Man vet ju själv hur det är att inte kunna skita på flera dagar så vi får hoppas att det "bara" var en förstoppning. Hon mår som vanligt nu, en glad och sprallig bebis som surrar utan dess like. Det är hemskt att se sin bebis så ledsen. Mammas hjärta <3

Igår tog Fredrik ut en pappadag så vi åkte och uträttade en massa ärenden. Åkte och köpte lite kläder till mig och Freja, för hon var ju så duktig på sjukhuset med tusen blodprover och allt sånt där. Vi hämtade Tindra direkt efter att hon slutade skolan, för hon blev så arg att Fredrik skulle vara ledig och inte hon, så det blev en kort dag för henne på skolan! Vi åkte och storhandlade tillsammans åkte hem och åt tacos till middag. Tindra ville så gärna ha det och det är ju bra gott ;) myste på hela kvällen, alla somnade ganska tidigt. Skönt!

Nu har vi varit vaken en timme ungefär, Dricker lite kaffe. Ska strax fixa frulle. Idag ska vi till barnens farfar över dagen och hjälpa till med lite grejer som måste fixas innan vintern.

Imorgon ska jag och Tindra gå på bio. Hon valde att vi skulle se Boxtrolls. Den är säkert bra :) ska bli mysigt med en tjejdag med min fina <3

Presentation


Linn heter jag, är 27 år och bor tillsammans med mannen i mitt liv, Fredrik och våra barn Freja, Albin och Simon.

I min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Mest vardagsprat och barnprat.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards