linnnorrbom

Alla inlägg under oktober 2014

Av Linn - 7 oktober 2014 19:15

Usch vilken tråkig dag det varit idag. Regnig och jävlig. Jag blir så trött när det är sånt här väder.. mörkt, kallt och tråkigt.

Började iaf dagen med en riktig sovmorgon, Freja väckte mig vid halv 11, tjohooo för sovmorgon!! Sen har vi bara lekt inomhus heeela dagen, kollat på film och rullat runt på golvet, ätit potatispuré. Freja badade strax innan Fredrik kom hem och då gav han henne majskrokar, det var den rena damen de! Haha majskrokar ööööverallt, hon hade det till och med i öronen. Men gott vare i alla fall. Imorgon hoppas vi att det inte regnar så vi kan gå på långpromenad!

För så här ledsen blir vi när det regnar och vi inte har något regnskydd till vagnen än

Av Linn - 6 oktober 2014 17:13

Galet lycklig över liberos nya blöjor, hoppas de alltid har dem! Och Freja är galet lycklig i sin pappa, skiner som en sol :D

Av Linn - 5 oktober 2014 13:25

Hejhopp!
Igår var vi och badade på alnöbadet, första gången Freja badade på badhus. Det gick otroligt bra. Hon gled bara runt i vattnet och kollade på alla grejer som var runt omkring henne, nöjd tjej! Fredrik och Tindra busade och lekte så mycket att när vi kom hem så somnade Fredrik i datastolen. Haha! Freja somnade hon med när vi kom hem och sov i tre timmar :o det var väldigt längesedan hon sov så länge mitt på dagen. Tindra var ute och lekte med alla barn i lekparken tills klockan blev 7 eller så..

Alexandra kom ju hit igår också, vi spelade spel och snacka en massa skit! Det var längesedan jag skrattade så mycket som jag gjorde igår, hade ont i hela ansiktet! Det var riktigt trevligt, så skönt med en tjejkväll. Tindra var med och spelade familje geni och hon var superduktig och svarade rätt på de flesta frågor hon fick! Hon blev lite tjurig när hon fick gå och lägga sig, hon ville ju vara med heela kvällen, haha. Vi skulle färga hår och ögonfransar också men tiden bara flög iväg! :)

I fredags så kom det tomtar på besök xD

Freja har fått en gåstol utav morfar och bonusmormor. Den kommer till veckan här, ska bli så kul för henne att göra någonting annat än att ligga på golvet eller sitta i babysittern :-)

Av Linn - 4 oktober 2014 00:34

Imorgonkväll kommer min bästa vän hit och leker med mig, jag ska spöa henne i alla brädspel vi har, like back in the days. Dricka nått glas vin, färga hår och ögonfransar.. det ska bli sååå kul. Kommer inte ihåg sist vi gjorde någonting bara vi två, utan barn och män. Imorgonkväll blir det verkligen en "skämma bort mamma" dag! Tindra ska leka med Liam hos hans pappa, Freja är med sin pappa och Luna med sin. Dags för oss fruntimmer att få lite vardagslyx! Också är det 6 år sedan jag och Alexandra träffades för första gången, trodde aldrig att den tjejen skulle göra sån stor inverkan på mitt liv! <3

You'r my person! <3

Av Linn - 2 oktober 2014 21:06

Idag fyller vår älskade pusselbit 4 månader. De bästa fyra månaderna i mitt liv. Kan inte med ord förklara hur mycket hon betyder eller hur mycket jag älskar henne <3 hon är helt fantastisk! Vi firade dagen med en smakportion gröt vid lunch och majs&potatispuré vid middagstid. Stora tjejen våran.

Ovido - Quiz & Flashcards