linnnorrbom

Alla inlägg den 11 november 2014

Av Linn - 11 november 2014 08:49

I lördags åkte vi och lämnade Freja hos min pappa och Annelie, hade packat för ett helt år tror jag. Men jag tänkte "bättre för mycket än för lite" haha. Efter vi varit där en stund så drog vi iväg upp till södra berget. Checkade in och gick upp till vårt rum. Tog det lugnt ett tag innan vi slog igång bastun. Så otroligt skönt att basta, nu vill jag ha bastu hemma! ;) efter det fixade vi oss lite, gick och kollade runt på hotellet. Tog oss varsin öl i bowlinghallen innan vi bestämde oss för vart vi skulle äta middag. Det var ju tyvärr fullbokat på hotellets a la carte restaurang så vi tog en taxi ner till Ming palace, fyra små rätter. Jätte gott. Kändes så konstigt att det bara var jag och Fredrik, men ändå otroligt skönt. Kom upp på hotellet igen så solade vi och bastade lite till. Avrundade kvällen med några drinkar i 180° baren. Såg heeela sundsvall därifrån. Hade en riktigt trevlig och skön dag och kväll med min karl! :) och jag ringde inte så många gånger som jag trodde till pappa och Annelie, de hade det jätte mysigt med Freja. Så det kändes jätte bra.

Hotell frukost är ju godast!

Presentation


Linn heter jag, är 27 år och bor tillsammans med mannen i mitt liv, Fredrik och våra barn Freja, Albin och Simon.

I min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Mest vardagsprat och barnprat.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards