linnnorrbom

Alla inlägg den 16 december 2014

Av Linn - 16 december 2014 21:14

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Födde barn
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag ger aldrig nyårslöften
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja flera stycken.
4. Dog någon som stod dig nära? Ja, usch fy och blä! #fuckcancer
5. Vilka länder besökte du? Bara finland
6. Är det något du saknar år 2014 som du vill ha 2015? Mer pengar hade varit kul!
7. Vilket datum från år 2014 kommer du alltid att minnas? 7 januari då jag fick se på ultraljud att en liten tjej växte i min mage. 2 juni när Freja föddes. 19 augusti då Bella lämnade oss.
8. Vad var din största framgång 2014? Måste vara att jag blivit mamma
9. Största misstaget? Finns inte några misstag.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Förkyld är väl de 'sjukaste'
11. Bästa köpet? Kan jag inte berätta förens nästa år! Och det är ingen idé att fråga, mina läppar är förseglade! 
12. Vad spenderade du mest pengar på? Räkningar, mat och blöjor!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Fredrik och våra barn gör mig riktigt glad.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2014? Takidas senaste album.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Definitivt gladare.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Rest!
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Stressat.
18. Hur ska du tillbringa julen? Med fyra familjer så blir det mycket åka runt... men på julafton kommer jag och Freja vara hemma hos min pappa plus familj och senare åker vi till Fredrik som kommer vara hos sin pappa.
19. Blev du kär i år? Jag är kär i min Freddeboy!
20. Favoritprogram på TV? Allt. Det jag följt flitigt detta år har varit svenska hollywood fruar, big brother och paradise hotell.
21. Bästa boken du läste i år? Håller på att läsa '50 nyanser av honom' just nu och det kommer vara den ända boken jag läst i år.
22. Största musikaliska upptäckten? Haha typ ingen
23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En klocka
24. Något du önskade dig men inte fick? Nej.
25. Vad gjorde du på din födelsedag 2014? Firade med kladdkaka sen åkte jag, Tindra och Freja till bannsjön och badade.
26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Nej
27. Hur skulle du beskriva din stil år 2014? Leggins och linne
28. Vad fick dig att må bra? Min familj 
29. Vem saknar du? Min farfar, hade gärna velat att han skulle få träffa min dotter.
30. De bästa nya människorna du träffade? Inte träffat så mycket nytt folk. Förutom Freja då som är ganska ny och absolut den bästa!

Av Linn - 16 december 2014 10:25

Hello!
Vaknade idag av världens hosta. Roligt... lika bra att få denna förkylning avklarad för idag är det två veckor tills vi åker till Jim och Livve!! Då tänker jag vara frisk, för det kommer hända en massa kul när vi är där. Freja snorar hon också, hoppas att det stannar där för henne och att hon inte får feber och hosta. Usch! Då tar hellre jag den smällen.

Idag skulle min syster komma hit, då kanske jag hinner plocka undan lite här hemma. Bombnedslag just nu. Tur jag har en så underbar lillasyster som älskar att vara med Freja <3

Just nu ligger bebbebusen på golvet och pillar på sina leksaker medans Lejonkungen är på tv. Nä, nu ska jag lägga mig brevid Frejson på golvet och leka lite. Hejhopp

Imorse försökte lille smita i från sängen! :)

Ovido - Quiz & Flashcards