linnnorrbom

Alla inlägg den 19 december 2014

Av Linn - 19 december 2014 10:28

Tjenixen!

Imorse vaknade jag utav att Freja låg brevid mig på mage och pillade mig i ansiktet och surrade lite, så mysigt. Men på något vis somnade jag om... vaknade sen igen utav att Freja låg över Fredrik och pratade med honom i stället. Haha lilla busfrö. Klartan väcker den andra föräldern om inte den första vaknar ;)

Vi klev upp iaf, kollade lite på tv och käkade frukost. Sen blev tröttmössan sömnig igen så nu ligger både Freja och Fredrik och sover.

Puss :*

Idag får vi se vad som händer, tänkte i alla fall försöka ta mig ut i Birsta djungeln och hitta en klänning eller något annat fint till Freja som hon ska ha på sig på julafton. Tänkte köpa någon julklapp till Tindrus också. Åh jag som lovade mig själv att vara ute i god tid detta år, förbannade julklappar! Nästa år ska jag fan börja handla i Maj!!

Jag har inte så mycket mer att berätta för tillfället. Längtar ihjäl mig till nyårsveckan bara.. men det vet ni ju! Hej!

Ovido - Quiz & Flashcards