linnnorrbom

Direktlänk till inlägg 21 december 2014

älskade lilla familj

Av Linn - 21 december 2014 10:03

Vilken underbar dag vi hade igår!
Fredrik tog med sig Frejson vid 12 tiden till birsta för att köpa julklappar och han köpte även med sig det vi skulle äta till middag. Medan de var borta så passade jag på att diska och skura hela köket. När de kom hem så var lillfis trött så både hon och jag gick och la oss nån timme. När vi vaknade så började vi med middagen. Det blev potatisgratäng, Fläskfilé och en god sallad. Fläskfilén fick ligga i marinad och gosa i några timmar, samma med salladen som låg i sin goda dressing! (Tack för att du lärt mig allt jag kan i köket, Bella!) Som vanligt här hemma är det jag som fixar gratängen och salladen medan min karl står för köttet. Och herregud vad gott det blev! Han kan sitt kött min älskling :* Freja fick smaka potatisgratäng och hon älskade det. Hon är ju helt otrolig denna lilla tjej, allt hon smakat eller ätit i sitt lilla liv älskar hon. Helt underbart!

Efter middagen så kollade vi på film och myste, kollade på Frost, jag börjar älska den filmen så vi ser den ganska ofta här hemma nu haha! Vi skrattade och mådde gott hela kvällen. Freja har lärt sig hur man tar sig fram så vi låg på golvet och applåderade xD
Ända som saknades var Tindra, men hon kommer på måndag och hon är ledig ifrån skolan nu så det blir pusskalas och mys hela veckan!

Jag älskar min lilla familj, jag är så lycklig och känner att det bara blir bättre och bättre för varje dag som går. Galet <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 18 december 2017 07:54

I lördags fyllde lill prinsen 1 år. Ett helt år av kärlek. Några dagar innan sin 1 års dag lärde han sig gå också, så söt! Vad vi älskar dig Albin ...

Av Linn - 23 september 2017 21:40


Jag har en helt fantastisk bonus unge! Världens finaste och bästa Simon ...

Av Linn - 9 september 2017 00:07


Mina älskade barn, på riktigt!! Kan inte förstå att dessa två bott i min livmoder. Vill grina och skratta samtidigt. För alltid kommer mitt hjärta slå för er ...

Av Linn - 7 september 2017 06:45

Av Linn - 4 september 2017 07:28

Jag älskar min dotter. Hon är mitt första barn och kommer alltid att vara väldigt speciell. När hon föddes började livet på riktigt. Det var då jag lärde mig att älska villkorslöst, att jag skulle göra allt för denna lilla. Att jag skulle kämpa för a...

Presentation


Linn heter jag, är 27 år och bor tillsammans med mannen i mitt liv, Fredrik och våra barn Freja, Albin och Simon.

I min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Mest vardagsprat och barnprat.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards