linnnorrbom

Alla inlägg den 27 december 2014

Av Linn - 27 december 2014 10:08

Hej och god fortsättning.
I veckan har det varit julafton nästan varje dag, fantastiskt mycket fint har våra tjejer fått! Tindra är nog mest nöjd över sina två x-box spel, hockeyklubban och alla skämtsaker. Freja fick en massa fina kläder som jag längtar tills hon växer i.

Jag fick en julklapp utav Fredrik, han ska köpa kläder till mig som jag ska ha på nyår. Lycklig tjej! Har inte köpt nya kläder på flera år om man bortser från gtavidkläderna.. haha. Utav mig fick han en gigantisk förstoring av ett foto på tjejerna. Han blev super glad. Måste bara hitta en ram som passar, det var lite knepiga mått på fotot. 60x40 och jag har inte hittat någon ram i den storleken än så därför blev det en 'halv' julklapp. Haha!

Denna bild blev det, längtar tills den sitter på väggen!

Igår var det lite smått kaos här hemma, Freja bråkade hela kvällen och skrek som en galning när vi försökte natta henne. Ingenting dög för damen.. så hon och Tindra satt sig och kollade på film och då tar Freja tag i Tindras örhänge och drar för kung och fosterland så örsnibben nästan lossna.. så Tindra grinade, blödde och var förstörd hela kvällen :( så jag försökte göra rent så gott jag kunde medan hon skrek och grina för det gjorde ju så ont på stackarn.. tog bort hänget så hon inte skulle fastna i något och sen satt hon med en påse frysta grönsaker mot örat resten utav kvällen. Tillslut somnade båda barnen. Hujedamej.

Idag kom Liam hit vid halv 9. För hans pappa ska jobba hela dagen. Så Fredrik ska ta med sig Tindra och Liam till himlabadet idag och härja loss. Medan dom är på badet så åker jag och Frejson till min mamma och spenderar dagen där. Liam skulle sova här också så ungarna är helt upp i varv redan nu haha

Ovido - Quiz & Flashcards