linnnorrbom

Alla inlägg den 29 december 2014

Av Linn - 29 december 2014 10:50

Vilken jobbig natt vi haft.. Freja kunde inte somna liggandes i sängen så jag fick sitta i soffan med henne på liggandes mot bröstet halva natten. Trots det så vaknade hon varje halvtimme helt hysterisk men somnade om lika snabbt som hon vaknade. Vid halv 5 tiden gjorde jag lite välling till henne och vi kunde sova båda två i sängen fram tills 8 i morse. Så lite sömn fick vi i alla fall. Nu verkar de värsta vara över för hon har ingen feber än så länge.. nu sitter hon och leker med sina leksaker på golvet. Så jag har hunnit färga håret till och med. Tindra sitter i soffan och spelar tv spel. Fredrik sover än och kommer förmodligen göra nån timme till, han ska ju köra 70 mil i natt så han får sova tills han vaknar :*

Senare ska jag i väg till birsta, ska hitta nå kläder, lär väl inte göra det bara för att jag måste nu ... som vanligt. Nä nu vill Freja ha käk. Hörs!

Presentation


Linn heter jag, är 27 år och bor tillsammans med mannen i mitt liv, Fredrik och våra barn Freja, Albin och Simon.

I min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Mest vardagsprat och barnprat.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards