linnnorrbom

Alla inlägg den 3 januari 2015

Av Linn - 3 januari 2015 18:16

Hej!
I måndags packade vi in oss i bilen (som tidigare under den dagen inte ville starta så dog lite där ett tag..) och började den långa resan ner till Jim, Livia och Jaxon. Freja var super duktig hela vägen, sov mestadels då hon var lite hängig med både feber och snorig näsa. Ända gångerna hon var vaken var då hon var hungrig eller då vi stannade för kiss och sträcka på ryggen paus.

Vi var framme vid 5 tiden på tisdagmorgon så det tog ganska lång tid. Berodde mestadels på dåligt väglag, snö och dimma. Så vi tog det väldigt lugnt hela vägen. När vi kom fram kramades vi lite surrade en stund och gick och la oss. Sov tills Freja väckte oss vid 9 tiden. På tisdagen så gjorde vi inte så mycket. Handlade mat till nyårsafton och soffhängde mest. På kvällen spelade vi sällskapsspel och surrade.

Nyårsafton så myste vi på hela dagen, det blev skagen toast till förrätt och plankstek till varmrätt. Nattade barnen så blev det spel, både bingolotto och 'med andra ord' för oss vuxna också skålade vi in 12 slaget med raketer och champagne. Båda barnen sov även fast raketer exploderade över hela Brålanda. Vid halv 2 på natten tackade vi för oss och gick och la oss. Så skönt att det blev relativt tidigt! Hade en underbar nyårsafton <3

Dagen efter nyår tog vi det chill makrill spelade monopol heeela kvällen ända in på småtimmarna.. åt pizza och mådde gött! Hade två tjuriga ungar som grinade i omgångar hela kvällen också haha

Igår så förlovade jag mig med mannen i mitt liv efter 6 år tillsammans. Vi slog till på Frejas sju månaders dag <3

Presentation


Linn heter jag, är 27 år och bor tillsammans med mannen i mitt liv, Fredrik och våra barn Freja, Albin och Simon.

I min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Mest vardagsprat och barnprat.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards