linnnorrbom

Direktlänk till inlägg 7 januari 2015

full fart fram

Av Linn - 7 januari 2015 08:40

Tjenis!
I måndags landade vi i Sundsvall efter en helt underbar vecka hos Jim och Livia. Tog cirkus 9 timmar hem, Freja var super duktig hela vägen. Sov endast en timme på förmiddagen och en timme på eftermiddagen och där i mellan var hon hel nöjd. Kollade på både Chuggington och bumbibjörnarna! När vi kom hem så kom Tindra också efter en vecka hos sin mamma. Vi gick och la oss tidigt allesammans vilket var väldigt skönt.

Igår blev en lugn dag. Tindra lekte med Liam medan Fredrik släppte av mig och Frejson på ica för storhandling medan han åkte och hämtade hem kissen efter en vecka hos farmor. Så nu är alla familjemedlemmar samlade igen, haha. Både Tindra och Freja bökade på som fan igårkväll innan de somnade.. herregud, man kan ju bli gråhårig ... Tindra klättrare upp och ner från sängen för ena gången var det toabesök för tionde gången, andra gången var det funderingar över morgondagen osv.. tror mest att hon var lite nervös inför skolstarten idag efter nästan tre veckor ledighet. Freja vill inte ligga ner när man nattar henne nu förtiden utan ska stå på alla fyra och gunga fram och tillbaka, stå på tårna och huvudet, rulla runt... ja det är inte lätt just nu! Tillslut somnade i alla fall båda två. Och därefter slocknade både jag och Fredrik som två klubbade sälar.. haha!

Nu på morgonen fick vi kliva upp samtidigt som Fredrik och Tindra för att skjutsa iväg dem till skola/jobb. Han hade inte firmabilen med sig hem över jul ledigheten så det var därför vi fick skjutsa idag. Nu somnade Freja och jag sitter i soffan och kollar på The mysteries of Laura och dricker kaffe. Väntar med frukost tills lillhöna vaknar så kan vi äta tillsammans <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 18 december 2017 07:54

I lördags fyllde lill prinsen 1 år. Ett helt år av kärlek. Några dagar innan sin 1 års dag lärde han sig gå också, så söt! Vad vi älskar dig Albin ...

Av Linn - 23 september 2017 21:40


Jag har en helt fantastisk bonus unge! Världens finaste och bästa Simon ...

Av Linn - 9 september 2017 00:07


Mina älskade barn, på riktigt!! Kan inte förstå att dessa två bott i min livmoder. Vill grina och skratta samtidigt. För alltid kommer mitt hjärta slå för er ...

Av Linn - 7 september 2017 06:45

Av Linn - 4 september 2017 07:28

Jag älskar min dotter. Hon är mitt första barn och kommer alltid att vara väldigt speciell. När hon föddes började livet på riktigt. Det var då jag lärde mig att älska villkorslöst, att jag skulle göra allt för denna lilla. Att jag skulle kämpa för a...

Presentation


Linn heter jag, är 27 år och bor tillsammans med mannen i mitt liv, Fredrik och våra barn Freja, Albin och Simon.

I min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Mest vardagsprat och barnprat.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards