linnnorrbom

Direktlänk till inlägg 24 januari 2015

chill i vippen

Av Linn - 24 januari 2015 10:53

Tjena och trevlig lördag på er!

Det går framåt med handen. Var på handrehab i onsdags och hon sa att det kommer bli ett "snyggt och fint" ärr. Så det känns ju kanon. Men hon sa ju även att det ser ut som en liten skada "inte mycket för världen" men en stor skada inuti fingret. Så det kommer bli hård träning de närmsta veckorna för att få näst intill samma rörlighet och finger känsla som förut. Till veckan ska stygnen bort, hon sa att det var 7-8 stygn på utsidan och stygnen på insidan absorberas upp av kroppen så småningom. Sen efter jag tagit bort stygnen så går jag bort till handrehab och då ska jag fåååååå *trumvirvel* TVÄTTA HANDEN MED TVÅL OCH VATTEN :D tjohooooo! Den är inte fräsch just nu kan jag tala om. Fortfarande gul från operationen är jag också.. yey!

Annars då?! Denna vecka gick fort. Lekte hos Alexandra måndag och tisdag. Onsdag var vi ensamma jag och Freja. Sov mest så det gick bra. Torsdag kom pappa hit och igår var mamma och mormor här. Vi får se hur vi löser veckan. Pappa är inbokad på onsdag iaf.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 18 december 2017 07:54

I lördags fyllde lill prinsen 1 år. Ett helt år av kärlek. Några dagar innan sin 1 års dag lärde han sig gå också, så söt! Vad vi älskar dig Albin ...

Av Linn - 23 september 2017 21:40


Jag har en helt fantastisk bonus unge! Världens finaste och bästa Simon ...

Av Linn - 9 september 2017 00:07


Mina älskade barn, på riktigt!! Kan inte förstå att dessa två bott i min livmoder. Vill grina och skratta samtidigt. För alltid kommer mitt hjärta slå för er ...

Av Linn - 7 september 2017 06:45

Av Linn - 4 september 2017 07:28

Jag älskar min dotter. Hon är mitt första barn och kommer alltid att vara väldigt speciell. När hon föddes började livet på riktigt. Det var då jag lärde mig att älska villkorslöst, att jag skulle göra allt för denna lilla. Att jag skulle kämpa för a...

Presentation


Linn heter jag, är 27 år och bor tillsammans med mannen i mitt liv, Fredrik och våra barn Freja, Albin och Simon.

I min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Mest vardagsprat och barnprat.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards