linnnorrbom

Alla inlägg den 11 februari 2015

Av Linn - 11 februari 2015 21:21

Hej och godkväll!
Idag kom pappa hit vid 10 tiden. Vi surrade lite innan vi åkte till handrehab, och halleluja vad lycklig jag blev när hon sa att jag slipper någon skena över huvud taget!!! För jag är låååååångt före i "programmet" jag har VÅGAT träna fingret och det har läkt så bra att jag slipper skena. Men för att jag ska bli påmind om att jag inte får lyfta mer än 1 kilo med höger hand så måste jag ha på mig ett slagt handleds skydd, när jag inte är hemma i lägenheten så att säga. Jag är fan bäst! Kan fan inte tro det!? Jag som nyss bröt ihop och grinade som ett fjortonårigt Justin Bieber fan på konsert inne på akuten och trodde att mitt liv var över för all framtid hahah också måste jag passa på att tacka min underbart fina pappa som ställt upp och varit med mig och Freja, fixat och donat, skjutsat fram och tillbaka. Jag älskar dig! :*

Efter sjukan så åkte pappa hem och jag åkte till Alexandra och Robert, han skulle hjälpa mig att sätta in positionsljus i bilen så jag hann besikta den idag. Och den gick igenom, jippi!!! Vilken bra dag :D

Nu sover Freja, sedan halv 8 och jag och min andra halva sitter i soffan och kollar på tv. Vi ska väl snart hoppa jämfota ner i snarken vi med. Hejhopp

En gammal bild på vår skönhet!

Presentation


Linn heter jag, är 27 år och bor tillsammans med mannen i mitt liv, Fredrik och våra barn Freja, Albin och Simon.

I min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Mest vardagsprat och barnprat.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards