linnnorrbom

Alla inlägg den 9 mars 2015

Av Linn - 9 mars 2015 15:47

Jaha, då har vår lilla kärlek åkt på magsjuka. Allting kommer ut, åt båda hållen. Hon har fått i sig vätskersättning under dagen och lite ersättning men inte mer än så. När pappan kommer hem från jobbet så byts vi av lite så jag kan åka och handla majsvälling och morotspuré så jag kan göra morotssoppa åt henne. Lilla gumman, nu sitter hon i mitt knä och kollar på Frost. Helt slut i kroppen och vi tycker så synd om henne, så liten och kan ingenting säga... förut idag var hon lite piggare och satt i gåstolen, så då passade jag på att koka alla nappar och nappflaskor också diskade jag lite. Men efter ett tag kommer hon in i köket och vill bli buren igen, grinar och säger 'mamma mamma mamma' :') men nu tror jag hon saknar pappa sin för nu sitter hon upp och ropar 'pappa pappa pappa' håller tummarna för att vi andra slipper magsjukan.

Presentation


Linn heter jag, är 27 år och bor tillsammans med mannen i mitt liv, Fredrik och våra barn Freja, Albin och Simon.

I min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Mest vardagsprat och barnprat.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards