linnnorrbom

Alla inlägg den 10 mars 2015

Av Linn - 10 mars 2015 08:38

Lillgumman verkar må bättre idag. Hon har behållt majsvällingen hon fick igårkväll och imorse, så det är ju ett gott tecken! Men jag är lite orolig över kisseriet, hon kissar inte. Fortsätter hon med torr blöja inom de närmsta timmarna så får jag nog ringa 1177 och höra hur vi ska göra. Att kissa är viktigt.

Jag har ju glömt att berätta om fingret mitt, det har läkt riktigt fint och jag har fått tillbaka de mesta utav styrkan, träna träna träna. Men är fortfarande sjukskriven till den 13 april eftersom jag inte får lyfta mer än ett kilo med den handen och därefter kommer jag gå på föräldraledighet igen. Så jag kommer vara hemma hela sommaren med tjejerna, ska bli så skönt. Ännu en underbar sommar hemma. Perfekt att vi planerade och fick ett sommarbarn ;) Vi har ansökt om dagisplats åt Freja från och med 3 augusti och hoppas på att hon får en plats då.

Just nu sitter Freja i gåstolen, hon har hittat sin pappas t-shirt som hon sitter och gosar med. Lillfisen <3 snart ska hon sova igen så jag kan vädra ut lite baciller och städa !

Presentation


Linn heter jag, är 27 år och bor tillsammans med mannen i mitt liv, Fredrik och våra barn Freja, Albin och Simon.

I min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Mest vardagsprat och barnprat.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards