linnnorrbom

Alla inlägg den 11 mars 2015

Av Linn - 11 mars 2015 08:56

Godmorgon!
Inatt har jag fått sova hela natten, vaknade till utav att Fredrik var i köket och värmde en flaska välling. Och jag matade henne inte så det måste han gjort.. snacka om trött haha. Men det var skönt att få sova en hel natt. Men när jag vaknade imorse så låg det en liten filur och snarkade bredvid mig, så hon måste ju ha vaknat någon fler gång under natten för Fredrik matade henne i hennes säng. Jajaaaa. Skit samma!

Fredrik sprang runt som en yr höna och letade en underställs tröja innan han åkte till jobbet, han hittade den inte så han spottade och svor och det var ju såklart mitt fel att den var borta. Menar, jag brukar ju använda hans underställ vaaaarje dag?! Men för ett litet tag sedan kollade jag i Tindras rum, och där ligger den, mitt på golvet HAHA

Freja mår bra. Allmänt. Hon surrar och leker. Hon kissade igår, samtidigt som jag pratade med 1177 om att hon inte kissat på nästan 24 timmar. Att man kan bli så löjligt lycklig över en kissblöja är ju helt otroligt hahaha. Ingenting jag hade jublat över innan jag blev mamma kan jag säga er. Nu är det bara bajset vi måste få bukt med. Helt plötsligt vägrar hon majsvällingen som är stoppande.. och ersättning går liksom rakt igenom lill kroppen, men vad ska man göra liksom, kan ju inte låta trollungen svälta. Huvudsaken hon inte kräks kan jag tycka! Vi får säkert snart bukt på denna sjukstuga. Håller tummarna över det!

På lördag är tanken att Freja ska sova hos sin morfar och bonus mormor. Men det är ju onsdag nu så hon blir säkert frisk tills dess. Jag och Fredrik ska inte göra något speciellt alls, vi ska bara vara hemma och ta det lugnt. Tänkte ta ut Tindras x-box till vardagsrummet och spela lite, äta nå god middag och kanske se någon film. Och på söndag ska vi sooooooova, ända tills vi vaknar utav oss själva! :D haha. Freja kommer få det så mysigt hon också, så är inte ett dugg orolig. Hon har sovit där två gånger innan och det har alltid gått så bra så. Hon har ju världens bästa morfar ;) <3

Igår pysslade jag lite i Frejas 'när jag var liten' bok. Den går snart inte att stänga. Fullproppad med foton och armbanden ifrån BB och dopinbjudan och allt möjligt.. nu är det två tomma sidor, infon om hennes tänder (som vi ännu inte sett en skymt utav) och sidan där vi ska skriva om hennes första födelsedag. Sen måste jag hem till Camilla (fredriks mamma) och sno lite kort på Fredrik när han var liten, så jag kan sätta in dem också.

Presentation


Linn heter jag, är 27 år och bor tillsammans med mannen i mitt liv, Fredrik och våra barn Freja, Albin och Simon.

I min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Mest vardagsprat och barnprat.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards