linnnorrbom

Alla inlägg den 12 mars 2015

Av Linn - 12 mars 2015 11:34

Jag har funderat ett tag på att göra en tatuering, tillängnad Freja. Jag har en as bra idé ritad i min hjärna, och när jag ser den framför mig så är den så sjukt fin! Jag längtar tills jag kan sätta den idén på min kropp. Fredrik tyckte att den lät snygg när jag berättade för honom, den lär dock kosta en del så det blir till att spara. Jag vill inte gå till någon amatör som håller på med detta "för att de tror de kan tatuera" utan till en professionell tatuerare, gärna med halva sin livstid inom yrket, då jag är jäääävligt petig och det får absolut inte bli fel. Mina andra tatueringar är gjord utav en amatör, dock är jag rätt så nöjd då jag inte betalade en enda krona för dem men denna, blir förmodligen min sista tatuering och den vill jag lägga lite pengar på för att få den riktigt bra!

Denna gjorde Fredrik på mig, för mååånga år sedan. Tillskillnad från honom som har mitt namn tatuerat på kroppen så ville jag ha något som symboliserar oss. Och denna fick det bli, plus att det var han gjorde den så blev den speciell för mig <3

Min första tatuering.. man är väl en stjärna. Typ. Eller något. Har en till stjärna på fotleden. Sen har jag mina syskons namn på underarmen, skulle vilja göra om den för den ser så sjukt ut. Men den får hänga kvar tills jag orkar bry mig. Också har jag en på högra axeln som går ner en bit på ryggen, nå blommor, krumelurer och en fjäril. Jajaaaa. Ångrar att jag gjorde den på underarmen, tycker det är sjukt fult med tatueringar på underarmarna, så vet fan inte vad jag tänkte med.. tycker att man ska kunna täcka över tatueringar med kläder. Men det är ju bara jag. Ni resterande får tatuera ansiktet om ni tycker det är fint liksom xD inte jag som ska leva med det. Däremot så skulle jag inte kunna leva med Fredrik om han tatuerade händerna/fingrarna eller halsen, HAHAHAH så jävla fuuuuult! *kräks i munnen lite*

Hejhoppis!

Presentation


Linn heter jag, är 27 år och bor tillsammans med mannen i mitt liv, Fredrik och våra barn Freja, Albin och Simon.

I min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Mest vardagsprat och barnprat.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards