linnnorrbom

Alla inlägg den 14 mars 2015

Av Linn - 14 mars 2015 06:58

Godmorgon!
Nu är Freja frisk, äntligen! Det har varit en jobbig vecka för vårt lilla hjärta. Det enda vi ska få bukt med nu är hennes lilla mage, den blev ju hel knas efter magsjukan och hon kan än så länge bara äta majsvälling. Ska prova ge henne lite vanlig mat imorgon tänke jag. Var ju lite för snabb i torsdags morgon och gav henne, hennes vanliga välling med 200ml och efter två timmar kom allting upp. Kräksfest utan dess like. Men efter det har hon bara fått 100ml och endast majsvälling så nu verkar magen komma igång igen.

Igår kom min lillasyster hit då hon slutade skolan, och var med Freja så jag passade på att åka hem till Alexandra och hämta en utemöbel vi fått utav henne. Så innan jag hämtade den så dammsugade jag och skurade hela balkongen och skruvade isär möblerna vi hade där ute. De var alldeles för stora för vår lilla balkong så nu blev den helt plötsligt jätte stor och jag längtar tills jag får plantera lite blommor och olika kryddor där ute. Men det får dröja till försommaren. Hämtade även en hokuspokus stol jag köpt utav en tjej på Facebook. Den var också hemma hos Alexandra då hon och hennes karl hämtade den åt mig i måndags när Freja var sjukling. Det är tur man har så fina vänner som ställer upp i ur och skur!! <3

Idag vaknade dotra mi klockan 05.10 hahaha trodde jag skulle svimma när Fredrik sa att klockan var så lite.. men det var väl en jädrans tur att vi var så trötta igårkväll och gick och la oss halv 11 :'D för jag är faktiskt relativt pigg. Nu sitter vi och kollar på pippi långstrump, Freja har nyss fått sig en flaska välling och jag dricker en kopp kaffe! Idag ska Freja åka till morfar och bonus mormor, hon ska mysa med dem hela dagen och natten. Inte för att vi ska göra något speciellt faktiskt. Vi ska inte göra någonting alls. Det ända på schemat idag, efter att vi lämnat lill hjärtat är att tvätta bilen och att det blir thaimat till middag. Jajaaa ha en trevlig lördag!

Presentation


Linn heter jag, är 27 år och bor tillsammans med mannen i mitt liv, Fredrik och våra barn Freja, Albin och Simon.

I min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Mest vardagsprat och barnprat.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards