linnnorrbom

Alla inlägg den 5 april 2015

Av Linn - 5 april 2015 17:09

Hej!
I torsdags kom barnens farmor och Tony hit med påskägg, Tindra fick ett proppat ägg med godis. Hon fick även glass och påskmust. Frejson fick smoothes, russin och kakor. Hon blev helt galen i russin,det tyckte hon verkligen om! Vi gick och la oss tidigt för på fredagen packade vi in familjen i bilen och åkte och tvättade bilen innan vi åkte iväg till stugan i ånge. Där fick barnen mer påskägg, godis till storasyster och frejson fick en nalle och frukt. De fick även sina påskägg ifrån oss, mig och Fredrik.

Vi åt påskmiddag, sill i stora lass för min del! Awesome :D sen badade vi på kvällen och myste på.

På lördagen åkte vi till farfar Sten. Åt god mat, spelade kort och umgicks. Tindra åkte fyrhjuling. Och jag kom på andra plats i en tävling på facebook, två timmars tatueringstid hos Mrs inky tattoo ;) så nu får jag äntligen fingrarna ur och kan i allafall börja på min tatuering jag tänkt på ett tag :D

Idag åkte vi hem ganska tidigt. Tror vi var hemma strax innan 11. Åkte på ica innan och köpte middags prylar tills ikväll. Tacos blir det idag. Gött! Och nu ska jag faktiskt börja steka köttfärsen och ropa in Tindrus som varit ute och lekt hela dagen.

Denna påsk har varit super bra. Tack till alla <3

Presentation


Linn heter jag, är 27 år och bor tillsammans med mannen i mitt liv, Fredrik och våra barn Freja, Albin och Simon.

I min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Mest vardagsprat och barnprat.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards