linnnorrbom

Alla inlägg den 29 april 2015

Av Linn - 29 april 2015 11:30

Tjolahopp.
känns som en bra dag. Vet inte riktigt varför, känns bara så.

Igår var vi på birsta med min mormor. Hon tyckte att min balkong behövde blommor så hon köpte lite blommor och jord till mig, haha. Blev riktigt fint! Ska köpa fler :D sen köpte hon skor till Freja, lilla sötnos. Gick runt i affären och provade skor :') mitt hjärta smälte. Efter det tog vi en fika på IKEA och satt och surrade ett tag innan vi skildes åt och åkte hem.

När vi kom hem somnade Frejson, jag tog tag i disken och började laga mat. Sen kom hjärtat hem från jobbet, vi käkade och så åkte vi och köpte en säng till Tindra. Var ute efter en 90s men blev en 120s haha. När den äntligen stod på plats i hennes rum så slocknade vi alla tre.

Idag ska vi åka och handla lite grejer till smörgåstårtan. Min man fyller 26 hela år imorgon och på fredag är det öppet hus här hemma för de som vill komma och gratta honom! Woopwoop :)

Nu är det dags för lunch! Tjenis

Presentation


Linn heter jag, är 27 år och bor tillsammans med mannen i mitt liv, Fredrik och våra barn Freja, Albin och Simon.

I min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Mest vardagsprat och barnprat.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards