linnnorrbom

Direktlänk till inlägg 18 maj 2015

MÅNDAG

Av Linn - 18 maj 2015 08:49

Var ett tag sedan jag skrev något nu. Så slänger väl in några rader ..

Vi var ju iväg på cruisingen i timrå förra helgen, hade faktiskt riktigt kul. Träffade några kända ansikten där bland annat Tindra som var där med sin mammas familj. Hon ville åka med oss för dom skulle åka hem. Så hon var med oss ett tag sen skjutsade vi hem henne. Tror hon ville vara med oss för att Liam också var där plus att hon är helt galen i raggarbilar, haha.

Dagen efter, på söndagen så hämtade vi hem lillhönan. Hon hade fått feber på natten och var riktigt hängig. Två nätter därefter höll hon på att böka sig igenom nätterna.. grina och skrek. Men på tisdagen såg jag varför, hennes första tand var påväg upp. Äntligen! Nu har den spruckit igenom och hon besväras inte av den längre. Lilla stumpan <3

Det var bara pappa som fick mysa med henne när hon var hängig. Hon blir riktigt pappig när han är ledig, det är härligt att se. Hon älskar verkligen honom, men vem gör inte det ;)

Jahapp, sen har vi fixat Tindras inbjudningskort till hennes kalas, och skickat alla på posten. Hoppas att alla kan komma. Det blir ett utomhus kalas, med döskalle tema. Tror det kommer bli riktigt bra. Har köpt nästan alla grejer till kalaset, och det var inte lätt att hitta kalasgrejer med döskallar på i maj kan jag tala om, hon skulle ha fyllt år kring halloween, då hade hon kunnat ha riktigt läskigt kalas ;)

Sen har vi inte gjort så mycket, Fredrik blev långledig över helgen, vilket har varit skönt. Vi har varit ute och lekt. Var och firade min lillasyster Sanna i torsdags, hon fyllde 18!! Wow, 18 år. Satt och funderade och det är 8 år sedan jag fyllde 18.. fyfan vad tiden går undan. Bakade en tårta i lördags, bara för att. Freja går nästan hela tiden nu, kryper endast då hon ska fram fort som tusan, när hon tillexempel ser att badrumsdörren är öppen ;) Vi har planerat Frejas första födelsedagskalas. Tur att hon inte kom när hon var beräknad att komma, samma dag som Tindra fyller år. Då hade vi haft det vi gör. Nu har Tindra kalas den 30 maj och Freja får ha sitt lördagen där efter. Det enda vi har kvar att göra nu är att köpa presenter till små kusarna.

Igår hjälpte Tindra till med middagen, lasagne blev det. Super gott!

Nä, nu ska jag leka med mitt busfrö som håller på att dra sönder mattan i vardagsrummet, sen ska vi hämta storasyster då hon slutar skolan vid 13 tiden. Hon ville inte vara på fritids idag så vi får väl se vad vi hittar på i eftermiddag. Tror det blir en leka i lekparken dag idag. Ser ut att vara riktigt fint väder ute! Sånt gillar vi :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 18 december 2017 07:54

I lördags fyllde lill prinsen 1 år. Ett helt år av kärlek. Några dagar innan sin 1 års dag lärde han sig gå också, så söt! Vad vi älskar dig Albin ...

Av Linn - 23 september 2017 21:40


Jag har en helt fantastisk bonus unge! Världens finaste och bästa Simon ...

Av Linn - 9 september 2017 00:07


Mina älskade barn, på riktigt!! Kan inte förstå att dessa två bott i min livmoder. Vill grina och skratta samtidigt. För alltid kommer mitt hjärta slå för er ...

Av Linn - 7 september 2017 06:45

Av Linn - 4 september 2017 07:28

Jag älskar min dotter. Hon är mitt första barn och kommer alltid att vara väldigt speciell. När hon föddes började livet på riktigt. Det var då jag lärde mig att älska villkorslöst, att jag skulle göra allt för denna lilla. Att jag skulle kämpa för a...

Presentation


Linn heter jag, är 27 år och bor tillsammans med mannen i mitt liv, Fredrik och våra barn Freja, Albin och Simon.

I min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Mest vardagsprat och barnprat.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards