linnnorrbom

Alla inlägg den 1 juni 2015

Av Linn - 1 juni 2015 09:32

Hej!
Igår var min första morsdag. Dagen började med att jag fick sovmorgon (typ bästa presenten någonsin!) Sen tog jag med tjejerna till birsta för att hitta en morsdags present till min mamma. Gick runt där med resten utav sundsvall som också var ut i sista minuten med att hitta presenter till sina mammor.. fick bli en kaffekopp, choklad, en tavla och en bukett med blommor. Hatar egentligen att ge bort muggar som det står "världens bästa mamma" på men det fanns verkligen ingenting annat som föll mig i smaken, det var en kopp från lagerhaus med texten "best mom" och mamma blev glad så det är väl huvudsaken. Åt lite morsdags tårta och surrade lite skit ett tag så åkte vi och hämtade Fredrik och drog till Ica maxi för månadens storhandling.
När vi kom hem så fick jag mina morsdags presenter hihi. Fick ett jättefint halsband utav Fredrik och tjejerna. Han känner mig min man, ett perfekt halsband, diskret och stilren. Blev jätte glad :D <3 också hade Tindra ritat en teckning till mig, hon vet att jag älskar filmen Frost så hon hade målat dem :D gullhöna!! Så fick jag middagen jag önskade, potatisgratäng med kött och sallad! Mmmmh :D avslutade dagen med film i soffan tillsammans med hela familjen.

Senare på kvällen då tjejerna somnat, så berättade vi för Jim och Livia att vi bestämt att packa in hela familjen i bilen och komma ner till dom en vecka i sommar. Vi har ju aldrig varit där på sommaren och Tindra har aldrig varit med överhuvudtaget så det ska bli super kul! Som vi saknar dom, de bästa människorna vi någonsin träffat. Så i slutet utav juli åker vi dit och har as skoj i en heeel vecka. Vi har alltid så roligt när vi ses, även om vi bara ligger och fläskar chips i soffan så har vi alltid kul, Gud vad jag längtar! <3

Presentation


Linn heter jag, är 27 år och bor tillsammans med mannen i mitt liv, Fredrik och våra barn Freja, Albin och Simon.

I min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Mest vardagsprat och barnprat.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards