linnnorrbom

Direktlänk till inlägg 4 juni 2015

bakdag och sjukhusbesök

Av Linn - 4 juni 2015 07:47

Tjenis.
Idag fungerar inte min hjärnverksamhet.. Freja sover oftast hela nätterna vilket är super skönt och det gjorde hon även inatt. Men det känns som jag inte sovit alls, svin trött är jag. Vet inte varför heller, för gick och la mig vid 23 tiden (som vanligt) och Freja gjorde morgon klockan 06. Brukar vara hyfsat pigg efter de timmarna. Jaja det är bara att bita ihop för idag ska jag baka till allt kalasande i helgen. Jag bakade en sats kladdmuffins igårkväll, just för att Tindra kom på klockan 19 att hon skulle ha fika med på skolan idag.. unge!! Så ostmacka, muffins, saft och en drick yoghurt fick hon med sig i ryggsäcken imorse. Men idag ska jag prova på att baka mockarutor. Kan ju inte krävas någon större hjärnverksamhet till det hoppas jag. Också ska jag göra lite fler muffins. Imorgon gör jag fyllningarna i tårtorna så de får ligga i kylen och mysa ihop sig tills på lördag. För på lördag mina vänner då ska jag på med frosting på alla muffins, dessutom dekorera tårtorna. Det blir en "Freja 1 år" och en "Systrarna Jonsson" för Tindra ska även hon firas lite till. Sen gick jag ju all in på dekorationer till lägenheten.. tror jag ska sätta upp lite vimplar idag, så slipper jag stressa med det i helgen. Ballongerna får Fredrik blåsa upp på lördagmorgon.

Klockan 13 idag ska vi till sjukhuset på hud mottagningen, var där förra veckan och fick utskrivet en supersalva till Freja. Alla sår är borta men hon kliar sig än, så jag vet inte vad de ska göra åt det idag. Om de utreder eksem eller så? Fredrik har ju eksem så hon har väl ärvt allt kliande och alla utslag i från honom. Jobbigt när de små har ont. Skulle byta med henne om jag kunde, alla dagar i veckan.

Nu på morgonkvisten har jag hunnit med att diska, beställt en grej till Emmas bebis som kommer vilken dag som helst :) så roligt att Elias ska bli storebror till en liten lillebror, han kommer vara stolt som en tupp! Längtar tills jag får lukta på bebis hihi :D nä nu blir det lite kaffe. Tjarå!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 18 december 2017 07:54

I lördags fyllde lill prinsen 1 år. Ett helt år av kärlek. Några dagar innan sin 1 års dag lärde han sig gå också, så söt! Vad vi älskar dig Albin ...

Av Linn - 23 september 2017 21:40


Jag har en helt fantastisk bonus unge! Världens finaste och bästa Simon ...

Av Linn - 9 september 2017 00:07


Mina älskade barn, på riktigt!! Kan inte förstå att dessa två bott i min livmoder. Vill grina och skratta samtidigt. För alltid kommer mitt hjärta slå för er ...

Av Linn - 7 september 2017 06:45

Av Linn - 4 september 2017 07:28

Jag älskar min dotter. Hon är mitt första barn och kommer alltid att vara väldigt speciell. När hon föddes började livet på riktigt. Det var då jag lärde mig att älska villkorslöst, att jag skulle göra allt för denna lilla. Att jag skulle kämpa för a...

Presentation


Linn heter jag, är 27 år och bor tillsammans med mannen i mitt liv, Fredrik och våra barn Freja, Albin och Simon.

I min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Mest vardagsprat och barnprat.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards