linnnorrbom

Direktlänk till inlägg 7 juni 2015

kalas helg

Av Linn - 7 juni 2015 06:59

Godmorgon!
Igår var kalas nr 1 för denna helg. Vi firade både Freja och Tindra. Det var fullt hus här hemma hela dagen. Tindra fick en massa olika Lego city utav de som kom hit och firade, det var de hon önskade. Tror att hon snart har hela serien. Hon är så duktig på att bygga ihop allt, måste göra i ordning en plats i hennes rum där allt som är färdig byggt kan stå. En riktigt stor samling!

Freja var totalt ointresserad av sina presenter. Så jag fick hjälp utav Luna att öppna allt. Hon tyckte det var kul, medan Freja hellre gick runt och kramades med alla som var här. Haha! Hon fick så fina kläder och leksaker. Tror flera utav gästerna fattat hur mycket jag gillar filmen Frozen för Freja fick ett par frozen leggings och en mysdress med Anna och Elsa på. Det var nog mina favoriter utav kläderna hon fick. Nörd Linn ;)

Efter presenterna blev det dags för tårta. Freja fick sitta själv och äta med fingrarna. Men hon var precis som mig när jag var liten, gillar inte att bli kladdig så pillade lite med fingertopparna på tårtan och stoppade i munnen, så jag mulade henne lite med tårta i ansiktet :D haha hon brydde sig inte. Luna sprang förbi Freja och drog åt sig hennes tallrik med tårta och hjälpte till att slicka ren den xD dessa två brudar alltså. Tjuvnyp, rycka i hår, putta varandra men kramas och pussar kan de också, när de själva vill <3

Och idag är det dags för kalas nr 2. De som inte kunde komma igår kommer idag i stället. Ska bli skoj. Men nu längtar jag tills imorgon, då det bara är jag och Freja hemma. Då ska vi bara mysa och rå om varandra bara vi två. Vila upp oss lite efter helgens bravader. Ne nu blir det kaffe för mig och välling för mini me! Puss på er!

Och ett STORT tack till er som kom och firade våra tjejer igår. Tack tack tack så hemskt mycket för alla fina presenter de fick <3 <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 18 december 2017 07:54

I lördags fyllde lill prinsen 1 år. Ett helt år av kärlek. Några dagar innan sin 1 års dag lärde han sig gå också, så söt! Vad vi älskar dig Albin ...

Av Linn - 23 september 2017 21:40


Jag har en helt fantastisk bonus unge! Världens finaste och bästa Simon ...

Av Linn - 9 september 2017 00:07


Mina älskade barn, på riktigt!! Kan inte förstå att dessa två bott i min livmoder. Vill grina och skratta samtidigt. För alltid kommer mitt hjärta slå för er ...

Av Linn - 7 september 2017 06:45

Av Linn - 4 september 2017 07:28

Jag älskar min dotter. Hon är mitt första barn och kommer alltid att vara väldigt speciell. När hon föddes började livet på riktigt. Det var då jag lärde mig att älska villkorslöst, att jag skulle göra allt för denna lilla. Att jag skulle kämpa för a...

Presentation


Linn heter jag, är 27 år och bor tillsammans med mannen i mitt liv, Fredrik och våra barn Freja, Albin och Simon.

I min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Mest vardagsprat och barnprat.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards