linnnorrbom

Alla inlägg den 9 juni 2015

Av Linn - 9 juni 2015 08:47

Hej!
Idag tvättar vi, jag och Frejson. Jag älskar att tvätta på morgonen. Då är man klar vid 11 och har hela dagen på sig för annat som är ännu roligare! Idag verkar det bli kanon väder. Funderar på om vi ska åka någonstans och leka lite. Eller så går vi bara ut till lekparken här utanför. Påtal om tvättstugan så är Freja helt galen i att följa med dit ner. Hon skriker alltid "heeeeeej" när jag låst upp dörren, sen vaggar hon in där med nycklarna i högsta högg. Går runt med nycklarna och försöker låsa upp maskinerna, när vi ska gå därifrån ger hon mig nyckeln och går och väntar vid trappen tills jag låst dörren så vill hon hålla mig i handen och gå själv upp för trappan. Så jäkla söt!

I söndags var det ju kalas nr 2. Då kom min mamma, mormor och tre utav mina syskon. Freja fick jättefina kläder, en aktivitets leksak och uteleksaker med Frozen på ;) också fick hon en stoooor sagobok. Längtar tills hon blir såpass att vi kan sitta och läsa böcker tillsammans. Just nu är det bara sånger som gäller, annars ligger hon inte still i sängen vid nattning. Jag blev jätte glad över att min bror Simon kom hit i söndags, han är Frejas gudfar. Vi träffas inte så ofta och nu kommer vi ses mer sällan för han ska flytta ner till Stockholm... blandade känslor över den flytten vill jag lova. Ena min syster har redan bytt ut Sundsvall för Stockholm och nu försvinner min bror dit också.. skitungar!

Igår var vi ute och lekte på eftermiddagen. Men så fort Freja får syn på lekparken så vill hon gärna springa dit men hon har inte riktigt koll på sina små fötter än och det resulterade i att hon flög på ansiktet och skrapade pannan och näsan i gruset. Lilla buse. Men det gick över lika fort, byggde sandslott och gungade innan hon blev så trött att hon grinade åt precis allt. Så hem och i säng!

Nu har jag inte något mer på hjärtat. Hej!

Presentation


Linn heter jag, är 27 år och bor tillsammans med mannen i mitt liv, Fredrik och våra barn Freja, Albin och Simon.

I min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Mest vardagsprat och barnprat.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards