linnnorrbom

Alla inlägg den 16 juni 2015

Av Linn - 16 juni 2015 07:55

I fredags fick vi sommarlov, eller rättare sagt så fick Tindra det. Men det känns som vi fick det med då hon är hemma med oss på dagarna nu. Hon ska inte gå på fritids på heeela sommaren. Hon är lyckligare än någonsin över det. Nu väntar vi bara på att pappan i familjen ska få semester, men det dröjet lite drygt en månad tills dess. Då är han ledig i fyra veckor. Det kallar jag semester!

Meeen som sagt. I fredags så gjorde vi oss i ordning och åkte till Bosvedje skolan för att gå på Tindras skolavslutning. Mötte upp hennes mamma där och strax innan det började så kom Fredrik från jobbet, han hade fått ledigt lite så han i allafall kunde se när Tindras klass sjöng sen blev han tvungen att åka igen. Trist. Freja dansade när alla klasser sjöng, hon är så jädrans söt alltså! Discotjejen. Henne kommer vi få jaga när hon blir större!! Puuhh. Hon lekte lite tillsammans med Tindras andra lillasyster Meya också, de två blev ganska rastlösa när de satt i sina vagnar. Roligare att leka med grus och springa runt haha. Efter alla klasser var klar med sina uppträdanden så gick vi upp till klassrummet där läraren önskade en trevlig sommar och alla barn fick tårta. Sen drog vi fyra till max och tog varsin lyxshake för att fira in sommarlovet. Freja hann tyvärr somna i bilen påväg dit så hon blev utan.

Senare på kvällen så blev vi med hundar över helgen, fredriks syster skulle iväg och vi var ju bara hemma så det gjorde oss ingenting att dom var här. Både Tindra och Freja tyckte det var roligt och mysigt.

På lördagen åkte vi upp till barnens farfar någon timme över dagen. Åt korv med bröd och Freja fick sova ute i vagnen.

I söndags så trotsade vi vädret och åkte upp till norra berget och kollade på djuren. Gick en sväng genom mattisborgen som står där uppe över sommaren, skulle så gärna vilja gå och se den teatern, Ronja rövardotter. Men jag tyckte att priserna per biljett var ganska häftiga så vi hoppar nog det.

Presentation


Linn heter jag, är 27 år och bor tillsammans med mannen i mitt liv, Fredrik och våra barn Freja, Albin och Simon.

I min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Mest vardagsprat och barnprat.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards