linnnorrbom

Alla inlägg den 29 juni 2015

Av Linn - 29 juni 2015 09:17

Hej.
Om lite drygt 4 veckor packar vi in familjen i bilen och börjar vår semester och resa ner till världens bästa människor. Bestämde oss ganska tidigt för att ta in på hotell en natt påväg dit. Så efter halva vägen, rättare sagt i Västerås så stannar vi över natten på Scandic hotell. Känns som ett bra val utav oss, då vi åker med både Tindra och Freja. För ingen utav mig eller Fredrik kände för att åka i en bil i 9 timmar i streck med två galningar, varav den ena kommer tjata om vi är framme snart mer än den andre som säkerligen kommer grina och inte vilja sitta still. Så nu på morgonen ringde jag och bokade ett familjerum med spjälsäng så nu är det klart och betalt. Nu känns allt på riktigt!

Sen har Livia planerat en massa roligheter vi ska göra medans vi är där. Det blir bland annat Liseberg och Innovatum. Sen hoppas jag på långa soliga dagar med gräsmattehäng, lek med våra barn och en massa sällskapsspel och skitsnack tills öronen trillar av :D

Nu får det gärna bli 23 juli! Woop woop!!

Presentation


Linn heter jag, är 27 år och bor tillsammans med mannen i mitt liv, Fredrik och våra barn Freja, Albin och Simon.

I min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Mest vardagsprat och barnprat.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards