linnnorrbom

Direktlänk till inlägg 4 juli 2015

Godmorgon sunshine

Av Linn - 4 juli 2015 07:01

Hej!
Jag har inte skrivit på ett tag. För det första har jag inte haft någon tid över och för det andra så har det varit så fint väder så har liksom haft annat för mig ;)

Helgen som var, åkte vi till stugan. I fredags var det bara jag, fredrik, freja och pappa o anne där, karlarna badade i utespat medan vi satt inne och surrade en massa. När de var klar så spelade vi spel. Jätte mysig kväll! På lördagen drog dom iväg på 100 års fest (50+50 års kalas) så vi var ensamma hela dagen och kvällen, så himla mysigt vi hade! Vi solade, badade och lekte med Freja (läs: flytta en sten från en plats för att sedan flytta tillbaka den!) Också grillade vi kött :D bästa med sommaren är alla grillkvällar!!

På söndagen kom Tindra till oss i stugan, som hon älskar att vara där! Hon hoppade i plurret direkt. Men det var lite för varmt i badet då det var nästan lika varmt i luften.. så hon hängde i hängmattan ganska mycket :p


I tisdags åkte jag och tjejerna hem till min pappa och Annelie, vi hade med oss halva vårt hem för vi bor nämligen här nu då dom åkte till Rhodos för att fira att de varit gifta i 10 år. Så vi är liksom husvakt så att säga. Och jag kan ju säga att längtan efter ett eget hus nu är större än vad den var innan. Älskart!

I onsdags så hämtade vi Liam och åkte och handlade lite till veckans middagar. När vi kom hem igen så lekte barnen, badade ute i lill poolen på gräsmattan sen när Fredrik kom hem från jobbet så åt vi tacos.

När Liam åkte hem på torsdag förmiddaf så drog vi ner till hamnen för att kolla in alla karuseller. Tindra ville göra två grejer och det var att studsa på en studsmatta och dra i ett snöre för att vinna en nalle. Hon är nöjd med det lilla så hon fick såklart göra dessa två grejer. Freja tyckte det var kul att kolla när syrran hoppade lååångt upp i luften haha. När vi kom hem blev det bad resten utav dagen här hemma.

Igår lämnade vi Tindra hos hennes mamma sen åkte vi ut och hälsade på hos Emma och Jonathan och deras två. Elias har blivit storebror till en liten Alve. Så otroligt söt! Elias och Freja badade i hans pool. Freja älskar att bada har jag märkt! ;)

Inatt sov Freja i eget rum och det gick galant hon sov heeela natten och vaknade för en timme sedan. Idag blir det nog bad ska ni se, men vi åker nog till någon sjö! Hej på er!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 18 december 2017 07:54

I lördags fyllde lill prinsen 1 år. Ett helt år av kärlek. Några dagar innan sin 1 års dag lärde han sig gå också, så söt! Vad vi älskar dig Albin ...

Av Linn - 23 september 2017 21:40


Jag har en helt fantastisk bonus unge! Världens finaste och bästa Simon ...

Av Linn - 9 september 2017 00:07


Mina älskade barn, på riktigt!! Kan inte förstå att dessa två bott i min livmoder. Vill grina och skratta samtidigt. För alltid kommer mitt hjärta slå för er ...

Av Linn - 7 september 2017 06:45

Av Linn - 4 september 2017 07:28

Jag älskar min dotter. Hon är mitt första barn och kommer alltid att vara väldigt speciell. När hon föddes började livet på riktigt. Det var då jag lärde mig att älska villkorslöst, att jag skulle göra allt för denna lilla. Att jag skulle kämpa för a...

Presentation


Linn heter jag, är 27 år och bor tillsammans med mannen i mitt liv, Fredrik och våra barn Freja, Albin och Simon.

I min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Mest vardagsprat och barnprat.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards