linnnorrbom

Alla inlägg den 15 juli 2015

Av Linn - 15 juli 2015 11:33

Hej. Skriver inte så mycket nu förtiden, skyller på att vi har sommarlov och har annat för oss.

Jahapp. Senaste nytt från familjen knasboll;
10 juli fyllde jag år, 26 bast. Galet. Känns konstigt att jag är närmare 30 än 20 nu.. Jag fick till och med presenter, trodde man skulle bli utan sånt efter 25 års dagen.. HAHA. Men jag blev jätteglad utav alla fina presenter jag fick. Tackar och bockar! Nedan är två utav dom :)

Freja lär sig mer och mer. Hon är så duktig. Lika duktig som Tindra var när jag träffade henne för första gången. Hon kan säga vissa ord och ber jag henne hämta något specifikt så hämtar hon det osv osv. Sover i sin säng hela nätterna (vilket hon gjort i några månader redan) Hennes hår har äntligen börjat växa. Längtar tills jag kan fläta och sätta upp olika frisyrer på henne.

Jag börjar gruva mig inför att börja jobba igen och att jag då måste lämna Freja på dagis. Att jag ska lita på att andra ska ta hand om vårt barn. Vill vara hemma med henne tills hon flyttar hemifrån om 45 år! ;)

Jag har börjat med min "Freja" tatuering också, fick en fin inflammation i den rosa blomman.. vet inte om det är färgen jag inte tål eller så men nu börjar den läka och ser fin ut! Tack och lov.

Och mannen i mitt liv han jobbar och står i, men på fredag går han på semester. 4 veckor! Ska bli så skönt.

Nu längtar jag tills på fredag, då åker Tindra hem till sin mamma och Freja åker till sin morfar och bonus mormor. Jag och mitt stora hjärta ska ha lite egentid. Vi ska gå på bio och se Entourage :D Dog lite när jag fick reda på att dom skulle göra en film efter serien. En as bra serie som jag sett kanske 4-5 gånger och tröttnar aldrig! Så att se den filmen på bio är ett måste.

Och imorgon är det en vecka kvar tills vi börjar rulla ner över landet. Ett stopp över natten i Västerås och sen får vi äntligen träffa våra bästa vänner <3 tycker att tiden står stilla just nu och dagarna kryper fram... vill bara att det ska bli 'nästa vecka' fort nu. Har börjat skriva listor på vad som ska packas, och har redan packat en del utav de Tindra ska ha med sig.

Jaja. Nu ska Tindra göras i ordning för hon ska leka med sin faster idag, sååå Tjenis!

Presentation


Linn heter jag, är 27 år och bor tillsammans med mannen i mitt liv, Fredrik och våra barn Freja, Albin och Simon.

I min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Mest vardagsprat och barnprat.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards