linnnorrbom

Alla inlägg den 16 juli 2015

Av Linn - 16 juli 2015 08:48

Godmorgon!
Idag vaknade Freja klockan fem. Men jag bar över henne till vår säng och låg och kramades (det bästa som finns!) tills vi båda somnade om och vaknade halv sju i stället. Det var skönt att vi gjorde, det är inte roligt att kliva upp klockan fem på morgonen. För då är vi oftast trötta igen när klockan närmar sig sju. Men att kliva upp mellan sex och sju funkar helt perfekt, för då klarar jag av att vara vaken hela dagen (oftast) man får mycket gjort när man vaknar i tid.

Freja sitter helt förtrollad framför tv just nu och kollar på Alvin och gänget 2. Otroligt egentligen att en 1 åring kan vara helt trollbunden i en film.

Mornarna är den bästa tiden för mig, och jag kommer sakna dem mest i september när jag ska börja jobba igen. Det är då vi sitter tillsammans och slappar i soffan, dricker kaffe vs välling och börjar dagen med mys.

Igår åkte Tindra iväg med sin faster mitt på dagen. De skulle gå på bio och mysa med varandra. På eftermiddagen ringde Emmelie och frågade om Tindra fick sova över där och det var såklart att hon fick göra det. Vi var dock beredd på att åka och hämta henne under kvällen om hon skulle ångra sig. Hon har ju gjort det förr så att säga. Men det verkar ha gått jätte bra eftersom det är en ny dag nu liksom haha.

Så när Tindra åkte iväg igår så passade jag på att städa. Skulle egentligen bara byta sängkläder i alla sängar men sen gick det över till att städa varenda liten vrå, men jag har toaletten kvar och tänkte ta den nu strax. Freja börjar bli lite smått trött nu så jag passar på när hon somnar sen.

1 vecka kvar nu. Har ni förstått att jag längtar? Haha

Presentation


Linn heter jag, är 27 år och bor tillsammans med mannen i mitt liv, Fredrik och våra barn Freja, Albin och Simon.

I min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Mest vardagsprat och barnprat.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards