linnnorrbom

Alla inlägg under augusti 2015

Av Linn - 19 augusti 2015 07:26

Hej! Long time no see skulle man ju kunna säga. Inte haft någon ork att skriva men ska försöka slänga in några rader i alla fall.

I måndags började Fredrik jobba igen efter 4 veckors semester, lite trist att bli själv om dagarna men till veckan, på tisdag börjar Frejas dagis inskolning som skulle hålla på i två veckor. Så då har vi det vi gör. Jag börjar bli lite nervös, inte för att jag tror det kommer gå dåligt eller så men just det att lämna kärleken i mitt liv och att inte ha någon koll på vad hon gör, inte vara där och trösta eller hjälpa. Usch! Men jag gillade alla pedagogerna när vi var och hälsade på innan sommaren och Freja är så social och framåt så det kommer säkert att gå hur bra som helst. Hon älskar verkligen andra barn så hon kommer säkerligen få massor utav nya vänner. Hon kommer vara yngst i sin grupp, vilket får mig att börja vela om att hon kanske börjar förtidigt eller så... men jobbet kallar på mig nu så jag kan inte vara hemma mer.

Påtal om jobb så fick jag en halvtids tjänst som börjar den 10 septemer. Kunde ju inte komma mer lägligt än så. Kommer säkert vara helt slut första månaden, jag har inte jobbat på 1.5 år nu.. tyckte nyss att jag gick hem från jobbet för att föda barn och nu ska jag börja igen. Vilken omställning! Hjärnkontoret kommer nog vara på högvarv haha

Annars då, ja nu ska vi njuta utav sista tiden hemma. Idag ska vi åka och bada med min mamma och syster på kubenbadet. Om det blir någon värme snart vill säga. Freja är en riktig fisk så fort hon ser vatten. Vi var till min mamma i måndags också och då tog hon fram poolen så Freja fick bada, herregud vad bra hon mådde då, efter badet fick hon glass och andra godsaker så hon var nog i paradiset :)

Försöker lära henne att säga "mormor/morfar och farmor/farfar" men det går inte så bra, men så fort jag säger 'morfar' så säger hon 'bobba' haha sen satt vi och kollade på foton innan hon gick och la sig igårkväll och så fort hon såg sin syster så lyser hon som en sol. Hon är helt galen i henne <3

Presentation


Linn heter jag, är 27 år och bor tillsammans med mannen i mitt liv, Fredrik och våra barn Freja, Albin och Simon.

I min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Mest vardagsprat och barnprat.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards