linnnorrbom

Alla inlägg under oktober 2015

Av Linn - 19 oktober 2015 07:30

Hej.
Sist jag skrev något så hade vi precis blivit klar med inskolningen på dagis. Efter två veckor där så började Freja grina hysteriskt varje gång jag lämnade henne, och så gjorde hon under två veckors tid. Då vill man ingenting hellre än att ta med sig henne hem igen. Men enligt fröknarna så slutade hon grina efter att jag stängt dörrarna efter mig. Vilket kändes skönt. Nu däremot går det jätte bra att lämna, hon kramar mig och vinkar till mig ifrån fönstret när jag ska åka, då blir det en mycket lättare lämning.

Annars är det jobb, dagis, skola, middag, läxläsning och nattning som gäller för oss alla här hemma. Den såkallade vardagen vi längtat så mycket efter. Jag lämnar alltid Freja på dagis och Fredrik hämtar nästan jämt. Då jag jobbar slutar jag oftast mellan klockan 18-20.30

Idag ska jag jobba 8.30-18 När Fredrik slutar hämtar han Tindra sen Freja, hem och göra middag sen lämna Freja hos sin morfar och åka vidare till scouterna med Tindra. Så när jag slutar så hämtar jag Freja där. Det är ett himla pusslande men det går bara man vill!

Nu ska vi borsta tänderna och åka till dagis. Roligare än så är det inte här hemma just nu :p

Presentation


Linn heter jag, är 27 år och bor tillsammans med mannen i mitt liv, Fredrik och våra barn Freja, Albin och Simon.

I min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Mest vardagsprat och barnprat.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards