linnnorrbom

Direktlänk till inlägg 14 september 2016

Kaffe och mys

Av Linn - 14 september 2016 09:11

Godmorgon!


Freja väckte mig vid halv 8 idag, hon kom och la sig i vår säng och myste. Hon berättade att hon hade ont i magen och att vi borde smörja in den med hudkräm. Haha hon är ju för go. Vi låg kvar ett tag och myste innan vi klev upp och parkerade oss i soffan, Lotta på bråkmakargatan. Hon har börjat tycka om Astrid Lindgrens filmer och ingen är gladare än vad jag och Fredrik är. Rätt så matt på masha och björnen och nicke nyfiken nu hehe. 


Idag är hon hemma från dagis, börjar undra om det kanske var dumt av mig för idag har jag riktigt ont i fogarna så jag kommer inte vara den direkta lekmamman precis. Undra vad min mamma gör idag, kanske ska ringa henne och fråga om hon vill leka. Jag som skulle dammsuga idag.. lycka till! Happy times to be preggo. På fredag i alla fall har jag en tid hos vårdcentralen, så vi får väl se vad som bestäms där. Man kan ju hoppas att någon snilleblixt kommit på någon mirakelkur mot foglossning innan dess så jag kan jobba igen. Hatar att vara sjukskriven!


Imorgon tror jag vi ska göra om inne i Simons rum när Fredrik slutar jobbet, Freja ska få flytta in dit. Så vi ska få hit en ny säng till Simon och slänga hans gamla, så jag borde egentligen sätta igång med en stor rensning utav både det ena och de andra här hemma då vi ändå ska på tippen med hans gamla säng. Jag längtar tills vi sätter igång där inne. Har drömt att få fixa i Frejas rum sedan hon låg i magen, och det blir spännande nu när halva rummet blir ett pojkrum och halva flickrum haha. 


skriver från datorn så har inte några bilder där, trist! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 18 december 2017 07:54

I lördags fyllde lill prinsen 1 år. Ett helt år av kärlek. Några dagar innan sin 1 års dag lärde han sig gå också, så söt! Vad vi älskar dig Albin ...

Av Linn - 23 september 2017 21:40


Jag har en helt fantastisk bonus unge! Världens finaste och bästa Simon ...

Av Linn - 9 september 2017 00:07


Mina älskade barn, på riktigt!! Kan inte förstå att dessa två bott i min livmoder. Vill grina och skratta samtidigt. För alltid kommer mitt hjärta slå för er ...

Av Linn - 7 september 2017 06:45

Av Linn - 4 september 2017 07:28

Jag älskar min dotter. Hon är mitt första barn och kommer alltid att vara väldigt speciell. När hon föddes började livet på riktigt. Det var då jag lärde mig att älska villkorslöst, att jag skulle göra allt för denna lilla. Att jag skulle kämpa för a...

Presentation


Linn heter jag, är 27 år och bor tillsammans med mannen i mitt liv, Fredrik och våra barn Freja, Albin och Simon.

I min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Mest vardagsprat och barnprat.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards