linnnorrbom

Alla inlägg den 28 september 2016

Av Linn - 28 september 2016 10:26

Tjing!
Ja, nu börjar allt ordna upp sig tror jag. Nu är det bara a-kassan som måste få fingrarna ur och göra sitt jobb sen är allt klart tror jag, då kanske jag kan börja slappna av och försöka vila lite. Att det ska ta nästan 3 veckor att ordna med alla myndigheter.. 3 veckor och jag är sjukskriven i 4 liksom?!?! Man blir ju inte frisk direkt. Men jag kommer förmodligen som det ser ut just nu fortsätta min sjukskrivning ända fram tills lille kotten föds. Men också är det ju som så med mig att problemen liksom löser av varandra och igår var jag till läkaren på vårdcentralen och väl där konstaterades det att jag har en inflammation i handleden som säkert beror på överbelastning. Alltså guuud. Jag orkar inte med min kropp. På riktigt!! Hur mycket ska en människa stå ut med egentligen? Sen att jag inte får äta medicinen som skulle få bort inflammationen på ett kick på grund av graviditeten gör ju det hela super kul! Så nu ska jag tydligen till handrehab och testa ut nån jävla skena som gör att jag inte ska kunna röra handleden i sidled. Ah.. det är ju sjukt. "Vi vill inte riskera din graviditet" eh? Nä det menar du inte? Jaja nog om detta. Vi hörs senare!

Presentation


Linn heter jag, är 27 år och bor tillsammans med mannen i mitt liv, Fredrik och våra barn Freja, Albin och Simon.

I min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Mest vardagsprat och barnprat.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards