linnnorrbom

Direktlänk till inlägg 30 september 2016

Freja min prinsessa

Av Linn - 30 september 2016 10:58

Åh hon är i en fas nu då hon är så jobbig att jag vill slita mitt hår. Hon är sjögrön, bits slåss skriker och spottar. Mest på mig. Blir galen när alla runt omkring säger "hon testar dig, det är bara trots" vill spy på alla ohjälpliga kommentarer. Men hon är inte bara en galenpanna, hon är också helt fantastiskt mysig och snäll och definitivt den roligaste ungen jag känner. Min unge! Så håller jag på nu och påtar på och flyttar över alla hennes saker till ett eget sovrum, och jag har ångrat mig många gånger om att flytta över hennes säng men tillslut så gjorde jag det, och jag vet inte om det beror på att jag är ett hormonsprutande preggo eller om det är så här det känns.. men jag har bölat i min ensamhet av att hon ska sova i ett annat rum än mig. Tårarna kommer hela tiden och det finns liksom ingen hejd. I två år och 4 månader har hon sovit med oss i vårt sovrum och nu helt plötsligt ska hon sova själv (med brorsan varannan helg) vår stora tjej. Hon är överlycklig i alla fall. Hon har pratat om att flytta sin säng dit in länge nu. Så hon går det ingen nöd på, och det är inte bara för att vi ska få ett till barn som hon flyttar rum, jag hade kunnat sova i samma rum som alla mina barn tills de flyttar hemifrån det är inte de. Utan Freja känner sig stor nu och har bestämt sig. En del av mig längtar tills hon kommer på natten och kryper upp bredvid mig i sängen, en annan del av mig hoppas att hon kommer sova mycket bättre i ett eget rum. Åh vår Freja prinsessa, vad vi älskar dig, tjurhöna!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 18 december 2017 07:54

I lördags fyllde lill prinsen 1 år. Ett helt år av kärlek. Några dagar innan sin 1 års dag lärde han sig gå också, så söt! Vad vi älskar dig Albin ...

Av Linn - 23 september 2017 21:40


Jag har en helt fantastisk bonus unge! Världens finaste och bästa Simon ...

Av Linn - 9 september 2017 00:07


Mina älskade barn, på riktigt!! Kan inte förstå att dessa två bott i min livmoder. Vill grina och skratta samtidigt. För alltid kommer mitt hjärta slå för er ...

Av Linn - 7 september 2017 06:45

Av Linn - 4 september 2017 07:28

Jag älskar min dotter. Hon är mitt första barn och kommer alltid att vara väldigt speciell. När hon föddes började livet på riktigt. Det var då jag lärde mig att älska villkorslöst, att jag skulle göra allt för denna lilla. Att jag skulle kämpa för a...

Presentation


Linn heter jag, är 27 år och bor tillsammans med mannen i mitt liv, Fredrik och våra barn Freja, Albin och Simon.

I min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Mest vardagsprat och barnprat.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards