linnnorrbom

Direktlänk till inlägg 30 oktober 2016

Vintertid

Av Linn - 30 oktober 2016 08:56

Godmorgon!
Då var vi ett steg närmare vintern, för första gången på flera år så längtar jag. Kanske inte är så konstigt. Jag längtar till att få julpynta, jag äääälskar hela december månad med allt juligt. Advent, Lucia, pynta, tomtar, julkalendern, julklappar, snö och julmat. Herreguuuud, bästa som finns. Men denna kommer vara mer speciell än alla föregående december månader jag varit med om, denna får vi ju träffa lillebror. Och som vi längtar! Men sen när december är slut så kan även vintern gärna packa ihop och åka hem liksom.

Igår var vi på Leos lekland några timmar på förmiddagen, tror dom smörjt in alla kanor med olja för ALLA bokstavligt talat flög ner för dom. Freja gjorde en halv volt och slog pannan... helt sjukt vad fort det gick. Efter den volten så fick hon sitta i Fredriks knä så fort hon skulle åka någonting.

Hon fick en slash efter det, lillgumman :*

Efter leos så åkte vi in till stan för att äta lunch, och efter det åkte vi upp till Fredriks mamma och Tony. Var där hela eftermiddagen, åt middag där. Freja fick ett par jätte fina vinterskor, som hon nu ska ha på sig hela tiden haha. Sen fick Freja för sig att sminka mig, med lite hjälp av farfar Tony så klart.. jag blev vacker som få må jag säga :'D

På helgerna så sover Freja i vår säng, det har bara blivit så konstigt nog. Men vi älskar att ligga och mysa med henne så för oss gör det ingenting :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 18 december 2017 07:54

I lördags fyllde lill prinsen 1 år. Ett helt år av kärlek. Några dagar innan sin 1 års dag lärde han sig gå också, så söt! Vad vi älskar dig Albin ...

Av Linn - 23 september 2017 21:40


Jag har en helt fantastisk bonus unge! Världens finaste och bästa Simon ...

Av Linn - 9 september 2017 00:07


Mina älskade barn, på riktigt!! Kan inte förstå att dessa två bott i min livmoder. Vill grina och skratta samtidigt. För alltid kommer mitt hjärta slå för er ...

Av Linn - 7 september 2017 06:45

Av Linn - 4 september 2017 07:28

Jag älskar min dotter. Hon är mitt första barn och kommer alltid att vara väldigt speciell. När hon föddes började livet på riktigt. Det var då jag lärde mig att älska villkorslöst, att jag skulle göra allt för denna lilla. Att jag skulle kämpa för a...

Presentation


Linn heter jag, är 27 år och bor tillsammans med mannen i mitt liv, Fredrik och våra barn Freja, Albin och Simon.

I min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Mest vardagsprat och barnprat.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards