linnnorrbom

Direktlänk till inlägg 17 februari 2017

Längtan

Av Linn - 17 februari 2017 08:50

Tjenis!

Just nu håller vi på att tvätta, jag och mina småttingar. Sen ska vi till mekonomen, måste be dem sätta in positionlampan på ena sidan som inte Fredrik fick dit igår.. ringde till dem på verkstaden nyss och frågade om de kunde hjälpa mig och det var bara att rulla in tack och lov. För idag är sista dagen att köra bilen utan ombesiktning, så går den inte igenom idag så blir det körförbud.. haha lyckat!

Min pappa har pratat om att åka utomlands med oss ett tag nu och vi satt och tittade på resor här om veckan och huxflux så var det klart och betalt. Så i augusti drar vi, jag, Fredrik, Simon, Freja och Albin till Spanien tillsammans med min pappa och bror. Har hyrt ett hus så vi alla kommer bo tillsammans. Förstå vad vi längtar! Så nu ska passen fixas sen är det bara att vänta. Men först ska vi njuta av sommaren här hemma. Freja längtar nog mest av alla, hon frågar varje morgon om det är sommar för då ska vi flyga flygplan, kanske var dumt att berätta för henne haha. Jag har ju sån otrolig framförhållning, alltså på riktigt jag är lite halvt sjuk men jag har redan skrivit listor på vad vi måste ha med oss. Så det är bara att packa nu om vi skulle vilja. Den enda som är lite oklar är Albin, för han kommer vara 8 månader då och jag kan ju inte veta redan nu vad han äter eller vad han har för storlek på kläder.. men jag har i alla fall redan pratat med bvc och det var ju tur för de måste tidigare lägga hans vaccin mot påssjuka och mässling så vi inte drar med något sådant hem.. det hade ju varit mindre bra.

Påtal om utlandet så åkte min pappa igårkväll till Thailand. Där ska han vara i 3 veckor, ensam. Man är ju lite orolig men han behöver det efter året han hade förra året. Kommer säkert bli super skönt för honom att vila upp sig. Min kära pappa <3

Jaha mer då? Igår blev Albin 2 månader. Vår prins! Växer så det knakar, tog fram hans kläder i storlek 62 och tvättade upp. Gud så fort det går. Men jag tycker det är skönt. Jag längtar tills han kan sitta, krypa och vara lite mer stadig. Bebis tiden är så tråkig. Bära bära bära hela tiden. Tur vi aldrig ska göra om detta igen. Behöver ju inte befolka världen själva liksom. Nä nu ska jag ner till tvättstugan igen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 18 december 2017 07:54

I lördags fyllde lill prinsen 1 år. Ett helt år av kärlek. Några dagar innan sin 1 års dag lärde han sig gå också, så söt! Vad vi älskar dig Albin ...

Av Linn - 23 september 2017 21:40


Jag har en helt fantastisk bonus unge! Världens finaste och bästa Simon ...

Av Linn - 9 september 2017 00:07


Mina älskade barn, på riktigt!! Kan inte förstå att dessa två bott i min livmoder. Vill grina och skratta samtidigt. För alltid kommer mitt hjärta slå för er ...

Av Linn - 7 september 2017 06:45

Av Linn - 4 september 2017 07:28

Jag älskar min dotter. Hon är mitt första barn och kommer alltid att vara väldigt speciell. När hon föddes började livet på riktigt. Det var då jag lärde mig att älska villkorslöst, att jag skulle göra allt för denna lilla. Att jag skulle kämpa för a...

Presentation


Linn heter jag, är 27 år och bor tillsammans med mannen i mitt liv, Fredrik och våra barn Freja, Albin och Simon.

I min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Mest vardagsprat och barnprat.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards