linnnorrbom

Alla inlägg den 6 mars 2017

Av Linn - 6 mars 2017 07:59

Då var det måndag igen då.
I helgen har vi hängt med Alexandra och Robert och barnen. Killarna har byggt en ställning till Roberts asaballe stora akvarium som de hämtade igår och jag och Alexandra har färgat hår. Freja har lekt med Luna och Lovis. Så roligt nu när Lovis också kan leka med tjejerna, än fast stor tjejerna helst inte vill hänga med lill plutten. Men hon hänger efter ändå hon haha. Albin har typ sovit hela helgen som vanligt så han är en piece of cake att ha med sig överallt. Goproppen <3

I fredags så hade Simon sovsällskap i form av en Liam, de spelade och kollade på film tills båda slocknade, på lördagen kom Simons mormor och hämtade honom för han ska upp till fjällen och åka slalom, sportlov denna vecka så han kommer säkert ha super kul! Jag ska försöka hitta fram min bräda så ska han och jag åka i typ skönviks backen någon helg här framöver, har längtat till att åka bräda!

I lördags var vi på Leos lekland hela eftermiddagen. Jäklar vad vi sprang runt där och det var jätte mycket folk, tur leos sväljer mycket så man inte märker hur många det faktiskt är där inne. Jag åkte lite kana med Lovis, det var lite skräckblandad förtjusning för henne men hon ville åka flera gånger. Freja och Luna sprang runt som galningar där, så vi hade det vi gjorde när man skulle hänga efter dom. Bästa är ju när de springer åt varsitt håll och bara försvinner hahah ungar!

Slänger in lite bilder från senaste tiden.

Presentation


Linn heter jag, är 27 år och bor tillsammans med mannen i mitt liv, Fredrik och våra barn Freja, Albin och Simon.

I min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Mest vardagsprat och barnprat.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards