linnnorrbom

Alla inlägg den 12 mars 2017

Av Linn - 12 mars 2017 08:41

Det är många gånger jag kan stanna upp i vardagen och kolla på mina barn, på minsta lilla öra till deras finaste små tår. Och tänka "vi har gjort dessa från scratch" det är helt fantastiskt egentligen om man tänker efter. Att vi skapat dessa underbara små ungar, bara vi två. Att en del av mig och en del av mannen i mitt liv gjort inte bara ett utan två fantastiska, friska barn. I min mage växte dem i 9 månader mer eller mindre båda två och utvecklade sitt lilla hjärta, lungor och ögon. Till och med sina stigbyglar som är kroppens minsta ben. Jag svärmar över av kärlek till mina barn.

De får mig att känna mig behövd och älskad. De får mig att vilja bli en ännu bättre mamma än vad jag redan är. De får mig att vilja kämpa som jag aldrig kämpat innan. De får mig att skratta och vara lycklig för de minsta. Jag kommer inte ihåg hur det var innan jag fick barn, de har lärt mig älska. Älska på ett högre plan än innan. En enorm och gränslös kärlek.

För er mina barn kommer jag göra allt. Allt jag kan för att ni ska må bra, lära er rätt och fel. Finnas till för och stötta. Genom hela mitt liv så kommer ni alltid sättas först. Ni är fantastiska och jag älskar er så mycket!

Freja och Albin, tack för att det var just ni som kom till oss. Jag är tacksam varje dag! <3

Presentation


Linn heter jag, är 27 år och bor tillsammans med mannen i mitt liv, Fredrik och våra barn Freja, Albin och Simon.

I min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Mest vardagsprat och barnprat.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards