linnnorrbom

Alla inlägg den 23 mars 2017

Av Linn - 23 mars 2017 08:07

Tjena!
Idag vaknade ungarna klockan 6, för en gångs skull. Låter märkligt att tacka över det men de har vaknat kring 5 senaste tiden och det är fan inte ok haha. Tror Albin är i en tillväxtperiod just nu då han har käkat varannan timme hela natten. Tur man har lätt att somna om igen, både han och jag. Annars hade det blivit jobbiga dagar.

I lördags var Alexandra här, vi spelade spel, drack lite vin och pratade en massa skit. Alla skulle ha haft en Alexandra i sitt liv, hon är bra fantastisk min bästa vän <3 Freja sov hos sin morfar då och Albin var med Fredrik. Simon hängde hos Liam hela kvällen och när han kom hem satt han och kolla när vi spelade ett tag sen ville han lägga sig och kolla på film och äta chips.

Denna vecka började med en jävla massa skit. Förstår inte varför jag förvånas egentligen, borde vara van nu. Blir bara så jäkla ledsen när alls som man hör är ren och skär bullshit. Kräks i mun!

Till veckan ska våra barn få lite nya kläder, stackarna går ju nakna nu förtiden. Freja behöver byxor och lite sommarkläder. Albin växer som tusan just nu och skulle behöva nya kläder han också, tror inte jag spenderat mer än 300 spänn på hans kläder sedan han föddes, vi har ärvt väldigt mycket också har han massor utav Frejas gamla kläder. Simon har inte heller några kläder stackarn, konstigt med tanke på att vi rensat hans garderob två gånger nu på två månader. Såg att han skulle behöva lite fler kalsonger och något par mjukisbyxor så det ska vi köpa till veckan. Ungarna har mer kläder än vad jag och Fredrik har tillsammans och ändå har de inget att ha på sig :"""D men sen är våra ungar fit for fight!

Nu ska jag och mina småttingar ner till tvättstugan sen ska vi skjutsa bort Freja till dagis. Hörs !

Presentation


Linn heter jag, är 27 år och bor tillsammans med mannen i mitt liv, Fredrik och våra barn Freja, Albin och Simon.

I min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Mest vardagsprat och barnprat.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards