linnnorrbom

Alla inlägg den 26 mars 2017

Av Linn - 26 mars 2017 10:10

Tjena mittbena!
I fredags när Fredrik kom hem från jobbet så började vi med maten, kyckling i ugn och Fredriks svin goda potatisskivor stekta i vitlök. Så gott! Hela familjen stank vitlök utan dess like haha sen blev det film i soffan och popcorn för Freja. En riktig myskväll med de jag älskar mest av allt i världen <3

På lördagen myste vi på hela morgonen fram tills det blev sovstund för barnen, jag somnade jag med så det var skönt. När vi vaknade packade vi in familjen i bilen och åkte till Citygross där vi mötte upp Alexandra och Robert och barnen. Köpte det vi skulle ha till middagen och lite (läs:mycket!) Lördagsgodis. Åkte hem till dem och började med maten, ungarna lekte och karlarna grillade. Blev svin gott! Älskar kött haha efter lite gotta för ungarna så nattade vi dem och började avfärga Alexandras hår, men det gröna i hennes hår från i somras vill liksom inte försvinna ändå. Någon som har har något tips på hur vi ska få bort det kan ju höra av sig ;) när vi var klar för det så spelade vi 'Med andra ord' jag och Alexandra mot Fredrik och Robert. Från början ledde dem ganska bra mot oss men sen knappade vi upp och slutade med att vi vann. Som vanligt är de dåliga förlorare haha.

Strax därefter så packade vi in oss i bilen och åkte hem. Hade en mycket trevlig kväll. Tack för det alla inblandade :)

Idag vaknade barnen 8.45 så en rejäl sovmorgon fick vi allt. Strax blir det en brak frukost. Jag känner mig förkyld i kroppen igen, snoret rinner fast näsan är täppt. Bihålorna är inte riktigt hundra heller. Slut på värktabletter hade vi också. Men vad gör väl det om hundra år? Idag ska vi nog veckohandla inför kommande vecka. Simon kommer äntligen imorgon vår storkille!

Nu mer kaffe så jag orkar med vad denna dag har att bjuda på!

Presentation


Linn heter jag, är 27 år och bor tillsammans med mannen i mitt liv, Fredrik och våra barn Freja, Albin och Simon.

I min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Mest vardagsprat och barnprat.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards