linnnorrbom

Alla inlägg den 28 mars 2017

Av Linn - 28 mars 2017 14:25

Tjolahej
Igår gjorde ju Simon och Freja middagen, hemmagjord pizza. Blev super gott. Och dom tyckte det var roligt, jag och pappan tyckte det var skönt att få sätta sig vid ett dukat bord för en gångs skull haha. Mer matdagar åt barnen!!

Sen började helvetet natten.
Freja hostade jätte mycket, fast som tur var så sov hon igenom allt men vi föräldrar hade inte den turen. Sen hostade hon och jag ikapp. Jag hatar hosta. Fy! Albin vaknade 4 (!) Gånger för att äta.. varje gång somnade jag i soffan. Sen tyckte han det var morgon vid 5 tiden så han fick ligga i soffan och surra innan han somnade i min famn. Som sagt, en vääääldigt jobbig natt. Hoppas på mer sömn inatt.

Idag blev hon ju hemma från dagis pågrund utav hostan. Så hon har hjälpt mig städa och dammsugit i, under och bakom soffan. Så nu har den fått sig en vårstädning. Efter det så åt vi lunch också fick vi 2 timmars sovstund halleluja. Nu väntar vi bara på att grabbarna ska komma hem. Hörs!

Presentation


Linn heter jag, är 27 år och bor tillsammans med mannen i mitt liv, Fredrik och våra barn Freja, Albin och Simon.

I min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Mest vardagsprat och barnprat.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards