linnnorrbom

Direktlänk till inlägg 17 april 2017

Standing when it all falls down

Av Linn - 17 april 2017 11:11

Hello!

Igår var vi och tvättade bilen, och medan Fredrik tvättade den utvändigt så passade jag på att dammsuga den. Imorgon ska jag nog ta och skura den invändigt också. Himla slitigt bil. Jag är inte den som bryr mig direkt om att ha den ren och fin som Fredrik gör, utan bara den tar mig från punkt A till B så är jag nöjd haha.

Freja sprang runt och lekte där och Albin fick prova sittdelen i vagnen för första gången. Och vilken nöjd kille, där hade han kunnat sitta hela dagen.

När vi kom hem så tyckte Fredrik att vi var värd lite hämtmat. Så han och Freja åt pizza och jag tog en kycklingsallad. Satt som en smäck!

Jag var sååå trött efter ungarna somnat för natten så jag tvättade av mig och gick och la mig. Jag har nog inte sovit så hårt sedan innan jag blev gravid med Albin. Ett under att jag vaknade när han vaknade för mat vid 12 tiden och sen igen vid 4 inatt. Men sen vaknade barnen vid halv 7-7 imorse och då hörde jag hur Fredrik smög ut med dom till vardagsrummet. Jag sov till klockan 9. Då kände jag mig Freja sugen så jag ropade in henne till sovrummet så låg vi och kramades ett tag innan jag hoppade in i duschen. När jag duschat klart hade Fredrik bryggt kaffe åt mig. Vilken karl jag har! Helt fantastisk <3

Jag fick ett ryck och började plocka inne i Simon och Frejas rum, Freja har den tendensen att vända upp och ner på alla leksakslådor så man får klättra över allting om man ska in där. Simon får spunk på henne varje gång hon gör så haha. Han vill gärna ha det rent och fint. Så dammsugade vi där inne så nu ser lägenheten fräsch ut igen! Fredrik åkte iväg för lite jobb och snart ska Freja sova middag. Albin har redan somnat. Jag har super mycket energi i kroppen, sprätter liksom i benen på mig. Så vi får gå ut och leka sen.

Vid 17 tiden ska vi åka till Annelie och mina systrar. Vi ska äta middag där idag. Kommer bli himla trevligt. Jag har saknat dom <3 inte bara jag, Freja pratar ofta om sina mostrar. Så hon längtar jätte mycket.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 18 december 2017 07:54

I lördags fyllde lill prinsen 1 år. Ett helt år av kärlek. Några dagar innan sin 1 års dag lärde han sig gå också, så söt! Vad vi älskar dig Albin ...

Av Linn - 23 september 2017 21:40


Jag har en helt fantastisk bonus unge! Världens finaste och bästa Simon ...

Av Linn - 9 september 2017 00:07


Mina älskade barn, på riktigt!! Kan inte förstå att dessa två bott i min livmoder. Vill grina och skratta samtidigt. För alltid kommer mitt hjärta slå för er ...

Av Linn - 7 september 2017 06:45

Av Linn - 4 september 2017 07:28

Jag älskar min dotter. Hon är mitt första barn och kommer alltid att vara väldigt speciell. När hon föddes började livet på riktigt. Det var då jag lärde mig att älska villkorslöst, att jag skulle göra allt för denna lilla. Att jag skulle kämpa för a...

Presentation


Linn heter jag, är 27 år och bor tillsammans med mannen i mitt liv, Fredrik och våra barn Freja, Albin och Simon.

I min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Mest vardagsprat och barnprat.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards