linnnorrbom

Alla inlägg den 20 juni 2017

Av Linn - 20 juni 2017 10:19

När Freja fyllde år fick hon presentkort och pengar, så vi åkte till leksaksaffären där hon fick välja själv vad hon ville ha.

Det blev ett kök, och en korg med frukt och grönt. Väääldigt nöjd tjej.

I samma veva som när hon fyllde år så slutade hon med nappen, så duktig tjej. Så som belöning efter första natten utan napp så åkte hon och jag på bio. Hennes första gång på bio. Vi såg Baby Bossen och hon hade lite myror i brallan men satt för det mesta still i mitt knä och kollade. Det var så mysigt.

I torsdags var vi en snabbis på Frejas dagis innan vi for till Simons skolavslutning. Vi hämtade alla hennes grejer så hejdå till fröknarna och gav dem en present. Vi byter ju avdelning efter sommaren så vi ville visa vår tacksamhet för de senaste åren som de tagit hand om den finaste vi har när vi inte kunnat <3

Nu kommer Freja vara ledig hela sommaren. Eller Ja, alla våra barn kommer vara lediga i sommar. Känns så skönt att de får vara hemma. Sista gången jag kan vara ledig en hel sommar förmodligen. Så denna sommar ska vi verkligen ta vara på!

I helgen som var så var det tivoli i stan och vi åkte in på lördagen för Freja ville se sin idol. Dora utforskaren. Det var disco med Dora och Freja dansade tillsammans med sin pappa framför scenen. Lyckligare tjej får man ju leta efter.

Hon hade såklart på sig sin Dora ryggsäck och i den låg Swiper, Boots och Dora. Och spänningen var olidlig i väntan på Dora.

Efter Dora så gick vi till tivolit, där Freja åkte karuseller och Simon spelade lite sen åkte vi hem. Freja var måttligt road av att åka hem, jag fick bära henne skrikande till bilen för hon var minsann inte klar på stan haha

I söndags var det dags för kalas. Lilla Alve fyllde 2 år.

Albin fick feber för första gången i fredags, så han har inte varit sig lik och är det inte än. Lilla gubben min! Vill inte riktigt äta heller.. Men mysa med sina syskon, det är grejer de!

Presentation


Linn heter jag, är 27 år och bor tillsammans med mannen i mitt liv, Fredrik och våra barn Freja, Albin och Simon.

I min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Mest vardagsprat och barnprat.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards